Ik ben normaal een meelezer, maar ga nu toch zelf een keer een vraag stellen: Wij hebben een dochter Naomi en er is een zusje onderweg. Zelf zitten we aan de naam Benthe te denken. Vinden jullie dit bij elkaar passen. Of hebben jullie nog andere leuke suggesties?
hmm , Benthe is wel een mooie naam zeker wel . maar bij Naomi vind ik het niet helemaal goed passen , misschien dat je het een paar keer zegt dat het wel went . misschien dit : Naomi & Lily Naomi & Julie Naomi & Chloé alvast veel zoekplezier naar de perfect naam en begrijp me niet verkeerd Benthe is een hele leuke naam !!
De naam Benthe kan zeker, maar ik zou er zelf niet op gekomen zijn. Ik zou het zelf zoeken in een langere naam (3 lettergr.) met veel klinkers. Iets als : Marente Eline Lysanne Fiënne Livia
Ik vind Naomi een prachtige naam, Benthe vind ik er persoonlijk niet echt bij passen. Hier wat ideetjes: Joëlle Jaëlle Julia Siënna Viënna Eleah Marenthe Marinthe Julie Yarah Manou Amber Romée Jasmijn Caithlyn
Hm ik vind Naomi en Bente niet zo bij elkaar passen. Naomi is Hebreeuws / Japans en Bente Deens en daarnaast vind ik Naomi een wat meer open klank hebben en Bente is iets harder. Jinte / Jinthe / Yinte / Yinthe vind ik er beter bij passen, wat vind je daar van? Of (ook Hebreeuws, Bijbels of Japans): Aina Aliya Aliza Amira Anna Aya, Ayane Ayla Chloe Dalia Eden Elah Eliana Eliora Elke Ester / Esther Eve Hannah Hila, Helah Hina Ilana Iscah / Yiskah Ivah Jael / Yael Jescha Joanna Judith Julia, Junia Kelila Kezia Kyou Leah Liora Lois Mai Mara Marni / Marnie Maya Meira Mica / Mika Moriah Nessa, Nissa Noya Rachel Rani, Roni Rebecca Rina, Rona Riva Rivka Ruth Sarah, Sarai Sela / Selah Shani Shifra Shira, Shiri Simcha Sora Susanna Tabitha, Talitha Tahlia / Talia Takara Tamar Tirzah / Tirza / Thirza / Tirsa / Thirsa Tova / Tovah Yonina Yuna / Yuuna Ziva Of misschien: Amy / Emi Eva Gaby Joëlle, Noëlle Kira / Kyra Nina Noa Vanessa Yara / Jara
Ik vind Yinthe leuker. Zou persoonlijk opzoek gaan naar een naam met weer 3-lettergrepen. Naomi en Elise/Eline/Michelle.
Bedankt voor jullie reacties. Hier stond ook de naam Sarah in. Wat vinden jullie dan van Naomi en Sarah?
Als wij ooit nog een dochter krijgen dan gaat ze Naomi heten, prachtige naam! Maar we verwachten een zoon Onze dochter heet Salomé. Vond ik altijd prachtig passen: Salomé en Naomi. Ik ken ook een tweeling die zo heten.