Ik vind het deze keer erg moeilijk om namen te verzinnen. We hebben nog een heleboel tijd, maar het frustreerd en benauwd me dat ik nu helemaal niets kan bedenken. Wat zoeken we in een naam: 1 of 2 lettergrepen Originele schrijfwijze Een naam die niet heel moeilijk te spelen is Wat willen we niet: Niet beginnen met een R of een A Niet eindigen op de y-klank en niet eindigen op de en-klank Geen top 30 naam Niet beginnen met de dzj-klank (als in Jason) Ik hoop dat jullie mij wat inspiratie kunnen geven.
Nederlands? Zoiets als: Vera Lieke Suze Nina Bas Joris Michiel Floris Of zoek je iets specialers/internationalers?
Niet beginnen met een R of een A Niet eindigen op de y-klank en niet eindigen op de en-klank Geen top 30 naam Niet beginnen met de dzj-klank (als in Jason) Lize Danique Elif Jula Vedra Nanne Milou Danae Joep Tijn Kian Niels Tristan Evan
Dank jullie wel Nationaliteit maakt niet uit. Naam van dochter is Duits en van zoon is Iers. Ik zal beetje richtlijn geven. Lijstje wat we bij onze zoon hadden. Ik vind deze namen allemaal nog steeds mooi, maar DE naam zit er niet tussen. Ik kom steeds overal dezelfde namen tegen. Vind t zó lastig! Meisje; Ninthe Jade Linde (volgens mij hou ik van namen die op een -e eindigen haha) Jongen: (nog lastiger) Dex Otis Vigo
Hier wat meisjesnamen eindigend op een e Bine / Biene Danne, Denne Eefje Fiene Flore Ieve / Ive Ise / Ize Janne, Jinne, Jonne Lenne, Lonne Liene Lore Louve Lune Maartje Minthe Mirle, Merle, Marle Nanne Nieke Nore, Noortje Siene, Sinne Stanne Veerle, Vere En wat jongensnamen: Beau / Bo Ben Brenn Dave Dorian Elias Elliot / Elliott Fender Ferran Ferre Flynn Ivan Jonah Julan Kai / Kaj Lev Luke Mick Milo / Mylo Morris Odin Olaf Oscar Quin, Quint Thom Tobin Tyko Vico Wes Allemaal niet top-30!
Niet beginnen met een R of een A Niet eindigen op de y-klank en niet eindigen op de en-klank Geen top 30 naam Niet beginnen met de dzj-klank (als in Jason) Mille Stella Brielle Juno Fauve Maren/Mare Bente Callum Lance Bodhi Thije Cole Milo Itay (ie-taai) Loïc (lo-wik) Ciro
Febe Fenna Marte Zita Nieve Merle Quinte Ilse Diese Milou Mente Dion Nander Collin Marcus Bennet Norris Tibor Orvin Ivan Marlow Nolan
Meisje Veerle Jinthe Mila Merle Faye Lana/Lena Quirine/Quirien Manouk Lilly Yalou Lara Aimée Bodien Bente Caya Marin Dide Marly Nola Jongens Ferre Jack Mick Ivar Jurre Melle Pheie Mats Sten Jelte Aron Brett