ts@ idd ben je zelf ook vooroordelend. ik persoonlijk zou nou ook niet echt staan te juichen om barbie als buurvrouw. nog niet eens zo zeer om haar als persoon want misschien is ze best wel aardig. maar ik zou idd ook de media rondom mn huis vervelend vinden. ik vind wel dat hoe ze zich heeft neergezet altijd dat je dan kan verwachten dat mensen hetniet leuk vinden om je als buurvrouw te hebben. bedoel dat taalgebruik bv zou ik niet graag naast me over de schutting horen als mn kindjes daar buiten spelen. heel de dag bv dat gekankuh. nee dank je wel
Ik zou er inderdaad ook niet naast willen wonen en inderdaad ook niet mee geassocieerd mee willen worden. Wat ik van ze heb gezien op tv met hun vele grove zelfs ronduit beledigende woorden en continu dat gescheld met K. Nou geloof me als dat naast me zou wonen zou ik meteen een te koop bord in de tuin zetten. Ik heb er niets mee en wil er ook niets mee hebben. Misschien kortzichtig maar mensen die zo omgaan met elkaar en ook met het gebruik van ziektes in hun schelden daar wil ik niets mee te maken hebben.
Beetje jammer.. Nu is het contact al om te snijden en ze wonen er nog niet eens! Leek mij geen probleem om naast hun te wonen, volgens mij zijn ze erg gezellig
Ik denk ook die beelden die je op tv ziet wel erger zijn dan een normaal dagje bij die mensen thuis.. Hoezo zul je als buren van hun meteen last moeten hebben ? Iedereen scheeuwt toch wel eens.. ?
Euhh nee sorry bij ons niet in ons gezin.....slaan en schreeuwen zijn een teken van onmacht dus nee....
Dan maar veroordelend. Ik zou ze toch echt niet als buren willen hebben. Vind ze net zo erg als de Tokkies. Edit: vanwege alle media, mensen die komen kijken en ze lijken me ook gewoon geen fijne buren vanwege het gekankah en t overal poepende hondje. Bah.
Even goed lezen ajb ik heb het over dat slaan en schreeuwen een teken is van onmacht dus dat geen van beide bij ons thuis gebeuren.
Ik ken hun zelf niet en heb er ook weinig mee. Maar de gemiddelde Hagenees/Scheveninger ( en ik bedoel hier absoluut niet iedereen mee ) Vloekt met het K woord. Toen ik hier net kwam wonen klepperde mn oren geregeld van al het gevloek maar het schijnt hier doodnormaal te zijn Overigens vloek ik er zelf niet mee
Zelf zou ik er geen probleem mee hebben als ze naast me kwamen wonen. Kunnen we af en toe nog even lachen. Erg jammer dat de as buren nu al klagen. Straks vinden ze het super gezellig.
tja, ongemerkt veroordeel je zelf ook heh Overigens zou ik niet blij zijn als ik in de tuin zit en 50 keer "kanker dit, kanker dat" voorbij hoor komen. Misschien vinden anderen dat juist weer fantastisch..
We hebben t toch over barbies gezin.. Blijkbaar oordelen er veel. Ik zeg laat ze lekker zijn wie ze zijn. Ik heb er geen last van
Waar zouden ze naar toe verhuizen dan? Tja denk dat k woord veel gebruikt word om beetje (tof) te doen op tv overigens kan ik mensen niet uitstaan die met het k woord schelden..wel moet ik beamen dat idd veel gebeurd bij hagenezen maar denk niet alleen hier..denk ook niet ze hun oude levens stijl volgen nu die kleine meid er is. tja lastig of ik het wel of niet erg zou vinden..
Denk dat je er juist top buren aan zou hebben. Misschien af en toe een feestje, en het gekankah idd. Maar verder denk ik dat ze erg loyaal zijn, en als je ze ter vriend hebt je ze ook echt als vrienden hebt zeg maar. Ken ze verder niet echt, heb het programma wel eens voorbij zien komen bij mijn ouders thuis en heb wel even moeten gniffelen hoor haha.