Ik wil zo graag een andere baan, maar het probleem is dat ik niet weet wat?! Ik heb een HBO diploma; sociaal pedagogische hulpverlening. Heb tot nu toe ook altijd in de zorg gewerkt, gehandicaptenzorg en psychiatrie... ben alleen die richting een beetje zat. De onregelmatige diensten die het (bijna) altijd met zich meebrengt in de zorg, het lage salaris, maar merk ook dat ik gewoon toe ben aan compleet iets anders... maar WAT?? Wie heeft de gouden tip???? Of misschien mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten?
ambulant hulpverlener in de jeugdzorg regelmatige werktijdn en schaal 9 zonder ervaringsjaren 2300 bruto ofzo
Ambulante hulpverlener. Jeugdreclassering bij bijv de william schrikker groep. Intensieve thuisbegeleiding. Iets in de maatschappelijke kant. Jobcoach. Je kunt met jou diploma best veel kanten op waar je gewoon regelmatig kunt werken en wat ook beter betaald dan gehandicaptensector of psychiatrie.
Ik ken je probleem...... hier nog iemand met hetzelfde probleem!!! Ik had ook zitten denke aan ambulant begeleider op het onderwijs voor moeilijk lerende kinderen binnen het regulier onderwijs...,. lekkere werktijden en veel vakanties, etrc.... maar deze banen komen te vervallen omdat er een hoop veranderd binnen de AWBZ..... mooi balen voor ons dus!!! (Wij, als twee topmoeders..... kunnen wij niet samen iets opzetten?? )
hier bijna klaar met sph en heb geen idee wat ik wil haha In den helder zowiezo al moeilijk om iets te vinden dus lees ff mee.