hoe verplaats je je met een kind?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JustGrace, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Op momenten dat ik er donder op kon zeggen dat de bus vol was, nam ik Thirza mee in de draagdoek of buikdrager. Dan maar even niet te ver of te lang weg...

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij moeten het of lopend doen -met de openbaar vervoer-fiets

ik heb een duo wagen
    ik probeer het meeste op de fiets te doen maar als we naar mijn schoonouders gaan moeten we wel met de bus naar het station en dan met de trein
    en als ik beide kids mee neem kan ik niet al te lkang weg omdat mijn dochtertje niet zover kan lopen want ze krijgt dan savonds enorm veel krampen in der benen

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik laat trouwens wel altijd mijn wandelwagen uitgeklapt staan hoor. Zie het niet zitten om met een dreumes in een stoeltje te gaan zitten.

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oh ik zou het echt verschrikkelijk vinden om met het OV te moeten. Ik heb een OVkaart (ben student) maar ga echt nooit met de bus. Ik kan echt niet zonder mijn auto.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb echt een hekel aan de bus, maar dat komt ook doordat ik middenin Utrecht woon en de bussen altijd overvol zitten.
    Ik ben voorheen dus niet vaak weggeweest, alleen samen met me man en dus met de auto.
    Nu heb ik een moederfiets met zitje voorop en buggydrager en cros ik zo t hele land door whahaha..
    En je zou ook nog je kindje in een draagzak kunnen doen en zo met de bus reizen? Alleen dan is t weer niet handig als je nog 2 uur wilt winkelen ofzo en dus zo je kindje moet meenemen..
    Hmm.. lastig altijd dit he!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Zo'n draagdoek is niet voor iedereen handig.
    Ik heb rugproblemen, en moet er niet aan denken om een baby aldoor te moeten tillen.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ben vanochtend met de bus en met Ties heel eindhoven doorgekruist, geen enkel probleem.

utrecht met de bus lijkt me idd niet prettig met kind, ik heb daar gestudeerd en de bussen zitten altijd overvol!

Deel Deze Pagina