Mijn konijntjes Monster en snuffel hebben het een tijdje geleden nogal bont gemaakt Daaruit zijn op 15 maart 4 prachtige kleintjes uit gekomen Hun oogjes beginnen open te gaan en kunnen al zien welke kleur ze krijgen. Vind het ook wel leuker als ze een naam hebben. Dus kom maar op met al jullie leuke namen! Zelf niet erg goed hierin, voorlopig nog maar juist de naam Bumble in gedachten....
Dat weet ik nog niet. Denk dat het nog een beetje vroeg is om duidelijk te kunnen zien. Wil ze ook nog niet vastnemen.
Ons konijntje hete Misty en die is helaas overleden. Verder vind ik nijn altijd leuk en voor een mannetje Ko
Bumble vind ik lief Andere ideetjes: Alba Alice / Ellis Aster Babs, Babsi Belle Benji, Benja Benny Bibi Bien Bloem Bobby Bobo Bongo Bonnie Boozle Broes Budgie Bungy Cato Coco Cuddles Dwarrel Ebbi Felix Fem, Femmie Flip Flopsy, Floppy Frank Hanna, Hanne Hartley Harvey Hay / Hae Hazel(tje) Holly Hoppy Hops, Hopsalot Isi, Isa Ivy Izzy / Izzie Jade Jazz Jesse, Jessie Jinou Jojo Kaat(je), Keet(je) Kaiser Kani Kanji, Kenji Kate Kev, Kevi, Kevvi Kiki Lilly Livvy Lola Lou Lulu / Loulou Luna Malin Max Melly, Milly Miffy Mimi Mimzy Molly Moos, Mus Nino Parsley Pieter Pip Plum Poek(ie) Poppy Prim Pumpkin Rikki, Mikki Robbie Robin Roos, Roosje Rosa Rosie Ruby Sam, Sammie Silver Sue Tavvi, Tavi Thumper Tibby, Tippy Tom Toto Trixie Yuna
Wat schattig! Blijft leuk die kleine konijntjes. Je kan ze best al optillen...je moet toch controleren of ze in orde zijn. Ik doe dat toch al vrij snel na de geboorte. Ik heb al veel konijnennamen verzonnen, ik ben hobbyfokster....dus al zoveel namen moeten verzinnen. Maar de leukste tot nu toe vind ik nog steeds Smigel
Geen idee qua namen, maar heb je de konijnen uit elkaar gehaald? Anders heb je 4 wk later weer kleine konijntjes! Wist je dat het een mannetje en vrouwtje zijn of kwam er pas achter toen je de kleintjes zag?
Ik had ooit een konijnenkoppel genaamd Paffie en Puffie. Je kunt deze suggestie wellicht aanvullen met Piffie en Poffie.
Ah schatjes! Gaan jullie ze zelf houden of wordt dat iets teveel? Wij hebben een vrouwtje en een mannetje (wel gecastreerd en gesteriliseerd om dit te voorkomen ). Ze heten Pip en Binky.
Glitter, glamour, goldie & silver. Vraag me niet waarom maar dat kwam ineens in me op Zelf ooit toen ik kind was 2x een mannelijke Vlaamse reus gehad. De eerste zijn naam was doornroosje en de 2e zijn naam was doornroosje2
We wisten dat het een mannetje en een vrouwtje was. Ze zaten ook niet samen. Heb een dubbel hok boven elkaar die gescheiden wordt door een klep. Nu hebben die sloebers dat geforceerd en op een morgen zaten ze samen. direct apart geplaatst maar was al te laat. vind het wel leuk hoor zo eens maar hebben nu dat luik goed vast gemaakt.
Gaan ze niet allemaal houden. Heb al iemand van de familie die graag ene wil. En hoop dat de andere ook naar familie of kennissen kunnen. Als ik geen plaats vind ga ik ze wel gewoon houden. Wil dat die schatje het goed hebben!