Eerste keer alleen getest en zwanger! Manlief vertelt door een cadeautje te geven (rompertje met Ik ben papa's kanjer erop) en een kaartje met een ingepakte test. Super vond hij het! Helaas werd dit een mk. Paar weken na de mk weer getest (dit keer samen) en alweer zwanger. Geen vertellen dus, maar samen zien. Zo bijzonder! Tranen gehuild toen... En nu is dat mannetje alweer bijna 1. Ik vond beide erg bijzonder, maar het samen testen en in spanning afwachten het meest bijzondere. helemaal na de mk toen!
Dit snap ik dan niet helemaal.. Zonder hem had het zich nooit in je lichaam gevormd toch? Het is iets van jullie samen. Mijn vriend zou het ook echt niet leuk vinden als ik al eerder zonder hem zou testen en dat kan ik me best voorstellen.
Thanks jorietje. Ik ben ook heel benieuwd naar zijn reactie. Ik laat het weten. Nog 5 uur ongeveer...
Hoi Koali, Dan moet je dat ook niet doen! Iedereen doet het op zijn eigen manier. Mij leek het leuk om het op deze manier te doen.
ik wou hem verassen met een speentje met papa is the best erop en een test erbij ingepakt, toen ik eenmaal testen zat hij beneden en ik was de was aan het opvouwen, maar ik had ook even snel over de cb geplast dus toen ik zag staan : zwanger 1-2 ik dacht dat ik een hardverlamming kreeg en riep hem zo hard dat hij dacht dat ik dood ging, hij lachen uiteindelijk heeft hij alsnog zn speentje gekregen haha
Zo bedoelde ik het ook niet hoor Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om mijn vriend te verrassen, maar weet dat ik hem daar geen plezier mee doe. Ik reageerde meer op de reactie dat het jouw lichaam is en dat er niet gesnapt werd dat vriend het niet leuk zou vinden als je het eerder zou weten.
Nee dat maakt ook niet uit hoor Dat het jou lichaam is, is mss ook een verkeerde uitdrukking. In iig goed dat jij het weet dat je het zo niet moet doen toch?
ik had een appje gestuurd met je word weer papa, hij was de honden aan het uit laten, hahaha. bij de 1ste was hij erbij toen kwamen we er pas in het zh achter .
It testte terwijl hij achter de pc zat. Ik liep naar hem toe en legde de test voor zijn neus. Hij sprong op en hebben lang geknuffeld en gehuild. Blijdschap en angst.... Ik was zwanger met Asherman. Het was echt een mooi moment.
Aaa wat mooi Wennekej en een leuk idee die soesjes. Ik bak graag dus misschien kan ik ook iets maken waar de muisjes in zitten of zo. Ook leuk om het de familie zo te vertellen, bij de koffie
Ik heb een leuk shirt gekocht voor hem met de tekst, Zo'n ontzettend lieve, trotse papa in spè... En heb de test in een groter doosje gedaan en ingepakt....Dat vond hij geweldig
Nee, dat klopt, maar ik krijg er zo de kriebels van, net als de uitspraak "WIJ zijn zwanger", daar zal mijn gevoel wel vandaan komen. No hard feelings. Ik zou dus wel alleen testen, en ik denk dat ik niet eens de 'rust' zou hebben om er een 'grapje' van te maken (als in foto of cadeautje) bedenk ik me nu. Ik denk dat ik linea recta naar hem zou toen rennen, hahahahaha! *VL werkt bij huis, vandaar* Liefs,
Ja het lijkt mij ook heel moeilijk hoor om een pokerface dan op te zetten omdat ik dan superblij zal zijn. Wil dat dan wel meteen dezelfde dag doen als dat ik getest heb....maar of het uiteindelijk ook lukt? Zijn er nog bijzondere ideeen?
Én ieder zijn/haar mening! Wat me ook nog wel leuk zou lijken is met een stift (afwasbaar lijkt me het best...) op je buik schrijven ("Zwanger! of "Baby!" of "Gefeliciteerd" etc.) en hem dan 's avonds 'verleiden' (in bed) en vragen je uit te kleden omdat je een 'verrassing' hebt! Liefs,
Ik heb al 1,5 jaar een boekje + knuffeltje van rupsje nooitgenoeg ingepakt in mn kast liggen, omdat ik weet dat dat zijn favo boekje was toen hij zelf klein was. Ik denk alleen niet dat ik m echt zal kunnen verrassen mocht ik ooit zwanger raken, omdat we in zo'n intensief traject zitten en hij alles nauwkeurig bijhoud. Maar ik denk dat hij het gebaar toch wel zal kunnen waarderen