Hoe verras/vertel je je partner dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beepje, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Die is leuk!!!! Al zou ik het zo aan mijn familie vertellen.. "Ik heb nu toch een raar plekje op mijn buik zitten, mam! Kun je even kijken?" Moeders is verpleegkundige namelijk..

Ik heb al anderhalf jaar een mutsje en twee speentjes in de kast liggen. Nu alleen nog de positieve test die erbij hoort..

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben samen getest. Ik vond het echt iets voor ons samen. Zou het niet leuk hebben gevonden als ik al een paar uur had geweten dat ik zwanger was en het toen pas aan m'n man had verteld. Was echt ons momentje op een zaterdagochtend in december, veel te vroeg want waren beide op van de zenuwen.

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik heb bij de eerste op valentijn getest. en heb hem het ´s avonds een baby truitje gegeven met `mijn papa is de stoerste, sterkste en beste`

en bij de tweede heb een mooi doosje gemaakt met daarin de testen en blauwe en roze muisjes en een briefje met `wil je ook mijn papa zijn?`

heb manlief niet verteld dat ik ging testen omdat we 2 keer in ronde 1 zwanger waren. en ik het ook even leuk zou vond dat ik even een geheim had voor mezelf!!!!

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wat een onwijs leuk idee dat laatste!

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jaaa leuke ideeen hoor!
    En idd je hebt t samen gemaakt dus samen testen klinkt dan toch wel romantisch. :)

6. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Leuke ideeen allemaal.
    Ik deed de afgelopen paar keer alleen maar nu echt specifiek gevraagd aan me vriend of hij erbij wilde zijn bij het testen of dat het hem niet uit maakt.

Maar hij wilt het samen doen dus deze ronde doen we het samen... :p

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik heb t er eigenlijk niet aan hem gevraagd wat hij wil, maar weet ook dat ie niet boos zal zijn. Als het raak is zal ie dolblij zijn.

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik test zo vaak dat ik hem niet ook elke keer hoop ga geven, we testen dus niet samen. Ik weet nog niet goed hoe ik het zou vertellen, hangt een beetje van de dag af.

Als ik de tijd heb om wat te kopen ga ik misschien het boekje "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun kopen.

Of: ik plak de test in een fotolijstje en geef die.

Of: ik maak een foto van de test en laat die aan hem zien

Of: ik schrijf "Hoi papa" op mijn buik (als dat lukt ondersteboven)

Of: ik koop een speentje met Papa is de beste oid en pak die in

Als je op youtube zoekt (telling my husband I am pregnant bijv.) vind je zooo veel grappige filmpjes! Kan er echt hele avonden mee doorbrengen hihi

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oe das een goeie tip!

10. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Dat op de buik schrijven vind ik persoonlijk wel heel leuk!

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Mijn vriend en ik hadden samen getest
    En eigenlijk kan ik dat ook niet voor me houden haha
    al zou ik het als een verassing laten komen :)
    Mijn vriend weet soms me cyclus beter dan ik, dus er valt ook niet veel te verassen ;)

12. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had alleen getest, in de mc donalds! Kon gewoon niet wachten tot ik thuis was, want wist het zo zeker! En heb toen meteen de winkel er naast een mutsje met i love papa erop gekocht en een nieuwe (digitale) test voor als hij het niet zou geloven (wat hij idd ook niet deed) dus thuis samen de digitale test gedaan en toen daar zwanger stond knuffelde hij mij helemaal fijn, terwijl ik nog op de wc zat. Beetje onsmakelijk verhaal, maar zoiets vergeet je nooit meer!

13. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.838
    1.347
    113
    Ik had een hele tijd terug al gevraagd hoe mijn man het zou willen, maar hij wilde absoluut niet met z'n tweeën boven een potje pis hangen (had hij in Babyboom gezien).
    Dus ik heb de test alleen gedaan (ook niet verteld dat ik zou testen) en daarna een rompertje en een luiertje nr 1 ingepakt met een roze-blauw kaartje erbij, waarop stond: Lieve papa, wil je vanaf (±) 20 april mijn luiertje verschonen?
    Vond hij erg leuk.

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Wouw!! Bestaan die mannen echt??? ;)

15. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
  16. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    #56 Lauretta, 26 aug 2013
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
    Hai Beepje,
    Niet vergeten te testen hè?!
    Hahaha, leuke tips allemaal!! Als het voor mij zover mag zijn, laat ik een foto van test op eetpapier printen, op een zelfgemaakte taart plakken, met een tekstje erbij.

Of laat een t-shirt drukken voor onze kleine meid, "ik wordt grote zus!!" en laat ik haar lekker ronddartelen. Tot dat hij het merkt.

Eigenlijk weet ik niet of het me lukt m'n mond te houden, zal waarschijnlijk eerst van de daken roepen en hopen dat hij het niet hoort ;)

Succes en laat je het ons weten??:D

Groetjes Laura.

17. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja leuke ideeen allemaal.
    Helaas ben ik net weer begonnen aan een nieuwe ronde, duurt nog even dus...

18. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Vervelend! Kop op, ook ik heb gisteren m'n menstruatie gekregen.. Totaal ongewenst :(

19. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hm. Zet me wel aan het denken. Zo'n boek speciaal voor mannen vind ik wel leuk, vooral omdat ik al zo veel boekjes voor vrouwen heb gekocht voor mezelf. Zoiets dus. En dan 'gelukt!' op m'n buik schrijven ofzo, hihi!

Aan de andere kant, mijn man kijkt zo mee met m'n cyclus enzo, denk niet dat het echt een verrassing zal zijn.

Wat zijn leuke boeken om te geven? Ik vind Kluun en Bastiaan Ragas niet zulke leuke mensen.

20. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Haha ik maak me nog geen zorgen, het gaat zeker goedkomen.
    Sinds vorige ronde met de clomid heb ik pas een kwalitatief goede eisprong dus nu kunnen we pas voor het eggie!

Deel Deze Pagina