Mijn man is erg betrokken, en vraagt ook de hele tijd: voel je wat? Zou je al zwanger zijn? Wanneer kan je testen? Dus toen ik van de week 5-6 dagen dpo hevige pijnsteken voelde, heb ik hem dat ook verteld. We hopen allebei dat het innestelingspijn was. Volgende week ga ik testen, en dat zal zeker samen met hem zijn. De ideeen die genoemd worden zijn erg leuk, vooral om familie in te lichten.
Mocht ik zwanger zijn dan krijgt manlief een rompertje, speentje en slabbetje met daarop: mijn papa is de liefste en papa is the best Nu hopen dat we snel zwanger zijn
voordat wij eindelijk eens goed zwanger waren heb ik in anderhalf jaar tijd 3 vervroegde miskraampjes gehad en al die keren heb ik samen met mijn man getest. meestal als het dan fout ging was dan ook de streep op het 2 testje alweer lichter geworden en werd ik vlak erna alweer heftig ongi. bij al die keren zag ik het ook wel aankomen omdat ik daarbij ook tempratuurde, maar bij die keer dat het wel goed ging had ik mijn 2e testje gedaan toen mijn man nog op zijn werk was, mijn temp was toen ook nog steeds niet gezakt en jawel die streep was toen donkerder, dus ik wist dat het nu goed zat, wat ik toen gedaan had is die test ingescand en mega groot op zij bureaublad geplaatst en al zijn icoontjes op de achtergrond gezet, dus ja dat was een leuke opstartpagina, maar je zag dan alleen die test, dus 2 mega dikke strepen op zijn bureaublad haha
Hoi, wat misschien ook een leuk idee is (als hij suiker in de koffie of thee heeft)in de fop-winkel een baby suikerklontje kopen. Gewoon een suikerklontje maar als ie opgelost is komt er een klein plastic babytje uit. wel oppassen dat ie zich er niet in verslikt natuurlijk! Moet wel zeggen dat ik niet zeker weet of ze het nog verkopen maar ik heb t iig ooit in mijn thee gehad,superleuk. Misschien de moeite waard om in de fop-winkel na te vragen. gr zoetsnoepje
Voor alle dames die iets met een boek willen doen. Het boek "een wolk van een vader" is ook echt een aanrader.
Ik test liever alleen, ik test zovaak en zovaak heb ik valse hoop gehad en dat wil ik manlief niet meer aan doen. Dus ik vertel het pas als ik een positieve test in handen heb. Ik heb leuke ideetjes voorbij zien komen. Een slabbertje/speentje/rompertje kopen met "papa is the best", of op je buik met stift schrijven "dag papa" of "zwanger" en hem dan verleiden om je uit te kleden. En uiteraard een ingepakt boek, lijkt me ook super, alleen leest manlief niet zo veel...
Dag meiden, Even weer een update van TS. Ik heb net iets geks meegemaakt en wilde dit even delen. Ik heb vandaag vrij en door het slechte weer geen zin om iets te gaan doen. Dus heb ik vanmiddag een filmpje gekeken die ik een tijdje geleden had opgenomen. Toen ik de film startte zag ik dat ie 3,5 uur duurde wat mij wel vrij lang leek. Nou uiteindelijk de film afgekeken en t was een echte leuke chick feel good movie! Ik zag dat er dus na de film nog een uur was opgenomen. Vreemd want dat had ik niet ingesteld. Dus dat programma begint te lopen en ik zet het af en wil de film wissen omdat ik dat altijd meteen doe. Ineens merkte ik dus dat het programma erna ging over een vrouw die net zwanger was dus ik denk zet het maar weer eens aan, even nieuwsgierig wat er verder ging gebeuren. Het ging dus over een koppel dat al vijf jaar lang aan het proberen was en ze nu misschien over gingen op adopteren omdat het niet lukte. Uiteindelijk was de vrouw van het koppel wel zwanger geworden, inmiddels al bijna 3 maanden, maar haar man wist nog van niets. Hoe ze dat geheim heeft kunnen houden met alle bezoeken aan de gyn en echo's geen idee! Ze had het programma Mobbed ingeschakeld om haar man te verrassen met het nieuws van de zwangerschap door middel van een flashmob. Bij de uitvoering ging het bijna mis maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen!!! Ik heb echt met tranen in mijn ogen zitten kijken zo emotioneel werd ik ervan Wat een manier om je man te verrassen! Echt ultiem vind ik. Wij zijn zelf nl ook al een dik jaar aan het proberen dus kon me iets bij die emoties voorstellen. Ik vond het alleen vreemd dat dit programma er nog extra bij stond..... heb nu een gevoel dat het een teken is?!? Mijn NOD is volgende week donderdag, het kan nog alle kanten op dus. Maar ik heb gemerkt dat ik de koelkast zowat geplunderd heb vandaag en superveel zin chocolade heb en snel emotioneel nu..... Het hoeft ook niet altijd wat te zeggen, maar willen jullie met mij mee hopen?!?
Ik belde hem jankend en overstuur op omdat ik niet geloofde dat ik zwanger kon zijn na 3 jaar. Helaas is dat misgegaan. De volgende keer doe ik denk ik een kinderspeeltje inpakken en geef het hem.
Beepje, wat een 'toeval'!!! Hopelijk een goed teken!!! Ik zal duimen voor je! En ook voor de anderen!!!
Tsja, ik had de test stiekem meegenomen naar de wc (verwachtte niet zwanger te zijn en waren nog niet bezig, was meer om de zwangerschap uit te sluiten omdat ik alweer vijf dagen verder dan de langste cyclus was), en ben toen keihard jankend de wc uitgerend naar hem toe..
Wat een leuke ideetjes! Maar ik hoop zo dat ik volgende week gewoon lekker samen met m'n mannetje kan testen
Na een wat ik dacht 'verloren ronde' op 12dpo toch maar getest ivm hoge temperatuur.. Totaal niet verwacht een positieve test te zien.. Dus gewoon, terwijl ml nog lag te slapen, de badkamer uitrennen met: "IK ZIE EEN STREEEEEEEPJEEEEEEE!!!!!!!!!" Hij schrok zich te pletter en hij zag helemaal niks met zijn slaperige ogen Cb digitaal gedaan en durfde zelf niet te kijken dus m'n man stond zn tanden te poetsen en liet toen met een big smile de posi test zien Niet de meest romantische manier dus.. Maarja was zó blij en verrast!
Zag dit topic al toen ik hier alleen nog maar aan het meelezen was haha. Maar nu wij ook echt proberen wil ik mijn idee ook delen.. Heb namelijk al helemaal bedacht hoe ik het doen als het zo ver is.. Heb stiekem gister twee rompertjes besteld (kon het niet laten) met de teksten 'here comes trouble' en 'mijn papa is de liefste'. Als ik een posi test heb dan leg ik die rompertjes in de wasmachine (natuurlijk niet aan) samen met de test en als vriendlief dan gaat douchen na het werk roep ik naar boven dat ik een was in de machine heb zitten, of hij die misschien even wil ophangen! (En dan natuurlijk heel zachtjes de trap op, om zijn reactie te zien! )
Ik heb een shirtje gekocht maat 56 (wit) met daarop: Born in 2014 (zilver) Heeeeeeeeeel erg wishful thinking dat weet ik, maar mijn vriendinnetje is volgend jaar uitgerekend dus kan hem altijd aan haar geven haha
ik deed de test op een middag ik was alleen thuis bij me moeder en dacht laat ik t is doen. Net voordat t 2e streepje kwam belde me moeder dat ze dr aan kwam. Ik heb heeel snel me vriend gebeld en gezegd ik ben zwanger bel je daling terug me moeder komt er aan. Haha hij werd nog boos want dat was geen leuk grapje ik snel Eem foto gemaakt en gestuurd maar wat betekend dat dan? Haha helaas is t een mk geworden met 9,5 week
Je kunt ook m&m's in kleuren bestellen met jongen en meisjes teken erop of een speentje vind ik ook leuk maar die gebruik ik voor de familie.
leuke ideeen hier Maar als het zover is gaan wij samen testen, voor schoonvader wel een leuk idee, die zegt altijd tegen iedereen ik ben te jong om opa te worden er ligt nog een knoop in, dus tegen schoonvader gaan we zeggen, de knoop is kapot, of de knoop heeft losgelaten iets in die zin, kijken hoe snel het tot hem doordringt