Lorreke je kan ook je schoonpa een knoop geven, hij is los geschoten Hier willen we graag samen testen, hebben we eerste keer ook gedaan, helaas een miskraam geworden.. Komen hier wel leuke ideeën voorbij.
dat is inderdaad ook een goede hihi !! ga ik ook onthouden, het word namelijk wel iets in die richting
Helaas was het vals alarm Geen goed teken dus voor mij, maar weer bezig met een nieuwe ronde nu. Ik vond het idd gewoon erg vreemd en heb t ook mijn man laten zien. De film die ik daarvoor gekeken had was August Rush, mooie film trouwens. Ja idd knap dat die dame het verborgen heeft kunnen houden. Volgens mij is ze zwanger geraakt met behulp van een kliniek en dan zou je het als koppel toch wel weten lijkt mij. Verder gingen ze daar niet op in wel jammer. Op einde waren ze aan het stoeien met de naam van het kind en lieten ze foto's zien nadat ze geboren was. Het was een meisje, een heel mooie lieve meid, maar helaas lieten ze niet meer zien hoe ze heette.
Wij hebben samen getest. Hij zei het ook tegen me toen we die test deden. Ik ben blij dat we het samen doen!
Hi dames, Ik had m'n pos test in n mooi, zwart doosje met n goud strikje ingepakt en gegeven. Hij maakte hem open en zei: "dank je wel, lieverd. Maar wat moet ik met n thermometer doen?" Blijkbaar was dit de eerste test die hij ooit gezien heeft. Wij hebben er om gelachen en daarna knuffelend en nog steeds in schok in t zonnetje gezeten. Het was n prachtige dag om nooit te vergeten!
Wat een heerlijk topic! Ik lees even mee want heb al geweldige ideeën voorbij zien komen. Ik hoop dat het deze rond voor ons ook zo ver is!
Super leuke topic!! Wij hebben nu 2x samen een test gedaan.. Maar zit er nu inderdaad erover te denken om volgend keer alleen te doen en hem te verassen welke ik erg leuk vind is: - tekst op je buik schrijven. - uit eten gaan en daar vertellen met bijvoorbeeld de zwangerschapstest ingepakt.
Een foto via Whatsapp.. Ik zou echt niet willen en kunnen wachten, je wilt het toch als 1e en liefst meteen aan je partner vertellen? Dus ik zou hem meteen bellen of een foto sturen
Hahaha die is goed ja! Zou ook echt zo en opmerking van mijn vriend kunnen zijn Staan al veel leuke ideetjes in.hoop dat het bij ons ook snel raak is!
Bij de eerste gewoon met de test gillend naar hem toegerend (hij lag nog te slapen en was helemaal overdonderd, maar errug blij) Bij de tweede heb ik een rose kattenbakschepje gekocht en ingepakt. Toen hij thuis kwam, mocht mijn oudste het kadootje aan papa geven en ik daarna de test, maar hij begreep de hint meteen
Ik had de test in een koffertje gedaan en aan hem gegeven savonds. En toen ik het gaf zei hij al 'je bent zwanger he!?' . Bij de tweede via een iphone photo die ik naar hem stuurde. Dit omdat ik steeds negatief teste terwijl ik toch zwanger was, het spannende was er dus al een beetje vanaf na al die testen. Ook zo was het best grappig om hem te verrassen, lol. Maarja, wij geven nietzoveel om dat hele vertel moment verder, we wisten het kwa gevoel al beiden voor de testen.
Ik heb al 2 "positieve" (Allebei heel licht 2e streepje) gehad maar zijn daar allebei erg sceptisch over. Zo een andere test halen bij de drogist en als het dan echt blijkt dat ik zwanger ben dan laat ik die test gewoon zien.