Hoe verras/vertel je je partner dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beepje, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben samen getest want mijn vriend had al eerder zo'n vermoeden dat ik zwanger zou zijn dan ikzelf omdat mijn eetgedrag hem erg opviel haha :)

2. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Dit is echt iets waar ik uren over na kan denken, heb dan ook een paar ideetjes.
    - mocht hij aan het werk zijn, hem een berichtje sturen met de vraag om op de terugweg nog even langs de winkel te gaan en wat ooievaarvoer mee te nemen.
    - met krijt op de achtermuur 1+1= te schrijven en daarachter met krijt een buikje waar ik dan zelf zijdelings naast ga staan zodat die van mij lijkt. Hier een foto van maken en daar weer een puzzel van maken.
    - Met stift hoi papa op mijn buik schrijven, daar een fotopuzzel van laten maken en hem de stukjes, middels opdrachten in het huis bij elkaar laten zoeken.

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Deze keer hebben we niet samen getest.

Ik heb stiekem alleen getest. Hij dacht dat ik pas twee dagen later kon testen. Dus ik heb de test gedaan en toen hij positief was heb ik een papier gepakt en daarop geschreven :
    Ik word grote zus, papa koop jij een bus?

Die heb ik in de handen van onze dochter gedaan (net vier maanden) ze lacht amper op foto's maar nu breeduit.

Foto doorgestuurd en hij geloofde het niet totdat ik foto van dochter met test er achteraan stuurde.

Nadeel gelijk alle collega's wisten er vanaf. Hij was niet meer te houden zo "cool" vond hij het.

(we moesten natuurlijk ook wel een grotere auto kopen met een vierde op komst dus vandaar de tekst)

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Wat een leuke ideeen
    Ik wil graag samen testen, maar vl zegt dat ik het ook alleen mag doen en ik heb dan kan verrassen hihi..

dus mocht het zover zijn heb ik nog geen idee van hoe en wat ;)

5. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Wij eten altijd (ikweet het het hoort niet) op de bamk voor de tv

Hebben altijd geroepen wij gaan pas aan tafel eten als er kinderen komen,

Dus had bedacht dat zodra ik zwanger ben ik gewoon de tafel dek voor het eten en er dan een kinder bordje bij zet dan zal de hint wel duidelijk zijn denk ik ;)

We zijn nog niet bezig voor ons eerste kindje hopelijk volgend jaar maar denk wel dat ik het zo aan ga pakken haha

6. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik lees mee! :D
    Helaas weet mijn vriend wanneer ik kan testen :(, dan zou het eventueel niet meer zo'n verassing zijn.

7. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke ideeën allemaal :D Mijn vriend wil echter absoluut eerder testen! Hij vind dat het iets van ons samen is en vind het stom als ik het eerder weet dan hij...

Maarrrr genoeg mensen om op een leuke manier te verassen, zoals mijn ouders en beste vriendinnetje! Ik lees nog even mee...

8. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Nou ik heb t uiteindelijk heel anders gedaan dan eerder geschreven in dit onderwerp... het moest wel, het was echt n tuurstreep... uiteindelijk gevraagd wat hij ervan dacht, maar inderdaad, genoeg mensen om te verassen, ik heb meteen een shirtje laten bedrukken, met op de voorkant " dat wordt knus" en op de achterkant " ik word grote zus!" Leuk om te zien hoe opa en oma langzaam beseffen wat er staat!! Dit snel gedaan om gebruik te maken vd situatie ( woon niet in ned. En was toevallig op vakantie) hier gaan we ook zoiets doen tegen de kerst.. (3 maandjes- grens) die gezichten onbetaalbaar:$ ga t nu filmen!!!

9. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Heb een chocoladeletter bij V*rkade besteld en je kon het doosje zelf personaliseren. Dus achterop staat een plaatje met beschuit met roze en blauwe muisjes en een mooie gedichtje. Inpakken in de zak van sinterklaas en dan ben ik zo benieuwd hoe hij reageert donderdag! Twas een risico want heb vanavond licht posi getest :D En moest de letter wel paar dagen geleden bestellen maar ben zo blij! Nu nog 2 dagen mijn mond houden :$ hoop zo dat het me lukt... ( en dat ik natuurlijk over 2 dagen een mooie duidelijke test in handen krijg)

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Wauw!!!! dat is ook een heel leuk idee!!
    Wist je al eerder dat het raak was? of heb jehem op de gok alvast besteld?
    Vind het wel erg leuk idee
    Voor familie hebben we al wel een idee willen we de hond erinbetrekken iets van slabber met do`n shoot the messenger en dan enveloppe bij de slab met daarin gedichtje uit naam van de hond van nu moet ik beter op vrouwtje letten of extra gaan waken want er komt gezinsuitbreiding aan vrouwtje heeft een baby in haar buik,
    En dan een speeentje met i love opa ofzo

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Haha leuk! Ik dacht net, ook wel leuk om manlief te vragen of hij alsjeblieft de was van het wasrek wil halen (of uit de wasmachine halen) en dat er dan een klein rompertje ofzo tussen zit. Hij zal dan vast een opmerking maken: Huh, wat doet dit hier?! En dan kun je zelf invullen wat je doet. Hem een dikke knuffel geven, test laten zien, hem nog wat uit laten pakken, taart voorschotelen met een text erop 'wij worden papa en mama' oid.

12. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een leuke ideeën allemaal.. Ben wel benieuwd hoe ik het gaat doen als het zover is. Maar ML is goed in leuke dingen verzinnen. Dus die mag het voor de familie doen tegen die tijd.

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hi dames,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit topic heb geopend.
    Vele leuke reacties en ideeën volgden.
    Sinds dinsdag ben ik erachter gekomen dat ik een mama in spe ben!
    Ik was helemaal verrast en zag het niet aankomen. Nu moest ik mijn man het blijde nieuws gaan vertellen en ik wist even niet meer wat ik moest doen. Een foto sturen, bellen of wachten tot ie thuis is?

Toch heb ik me aan mijn voorgenomen plan gehouden en hij was ontzettend verrast. Helaas had ik wel al een en ander verraden aangezien mijn pokerface niet zo goed was en ik hem echt heb moeten verzoeken om achter de pc te kruipen omdat ik 'iets foutgedaan had' en dat vond ie maar raar. Maar zijn reactie was geweldig: Hij vroeg of t een grapje was en dacht dat ik er een oude ovulatietest erop had gezet whahaha.

Ik vond het echt zo de moeite waard om hem te verrassen. Later hebben we samen nog een cb test gedaan die het bevestigde!

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wat leuk! Gefeliciteerd!

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik heb toen rompers gekocht, een speen en de digitale test gepakt en een foto ervan gemaakt. Daarna dit als bureaubladachtergrond op de pc :)

Was deze foto:

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd Beepje!! :)

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd! Leuk dat je gedaan hebt wat je eerder al had bedacht!

Deel Deze Pagina