licht roze afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwangnie, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Sorry meiden dat ik zo zit te spammen, maar ik heb weer wat :(

Iets meer dan een week geleden is mijn menstruatie gestopt. Mijn menstruatie duurt ongeveer 3 dagen. Afgelopen zondag had ik een beetje bruine afschieding. Dit leek mij nog een nawee van mijn menstruatie. Daarna heb ik drie maal telkens op een andere dag lichte roze afscheiding gehad. Het was heel weinig, maar dit ben ik helemaal niet gewend.

Wie herkent dit?

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Woohoo zwangie ik duim voor je meis!
    Ik herken dit niet maar klinkt wel veelbelovend hoor.
    Ik had last van slijmverlies van 4 tot 11 dpo en zie mijn handtekening :D zo happy! Ik gun t jullie zo meis en zal een kaarsje aansteken!

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Beepje wow je bent zwanger! Gefeliciteerd! Wat fijn om te lezen.

Ik denk niet dat ik zwanger ben... Het zou veelste vroeg zijn in mijn cyclus. Het zou kunnen dat mijn eisprong is geweest op dag 8 van mijn cyclus, maar dan is het voor een innesteling te vroeg.
    Ik zoek dan ook een andere verklaring...

Maar meid, ben oprecht in mijn nopjes met jou nieuws :D

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja nu je het zegt, maar een andere verklaring heb ik helaas niet voor je. Dankjewel meid, we zijn zelf ook in de zevende hemel. Nu hopen dat alles goed gaat! Ik duim nog steeds voor je.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hallo Dames!

Zou ik er bij mogen komen?
    Ik heb een vraag,
    Ik ben 13 november gestopt met de pil! Paar dagen daarna een menstruatie gehad!
    32 dagen later een menstruatie gehad zonder pil..
    Als ik weer van 32 dagen uit ga moet ik a.s maandag ongi worden!
    Ik heb sinds donderdag, vrijdag en vanmorgen bruin/roze/rood slijm verlies (klein beetje in onderbroek) en bij het afvegen (sorry voor dit vieze praat)
    Wat zou dit kunnen zijn? Heb het nu niet meer gehad sinds vanmorgen! Gister een test gedaan was negatief :(

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Als je maandag ongi moet worden, dan zou die kleine bloeding wel een innesteling kunnen zijn. Ik heb dat nog niet mogen meemaken, maar voor zover ik het allemaal lees kan het dat zijn, of een aankondiging van je menstruatie, heb ik wel gehad, maar dat hoop ik niet voor je.

Deel Deze Pagina