Hoe verslaafd ben je

Discussie in 'De lounge' gestart door springkip, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springkip

springkip Actief lid

2 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar aanleiding van het topic van papi vraag ik me dan toch wel af..... Hoe verslaafd zijn jullie.

Hoeveel tijd per dag / week / maand zitten jullie op zp

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Soms elke dag, soms een hele week niet. Ik zit op het forum in de ochtend als dochter tv kijkt of als ik mij verveel.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Sinds ik zwanger ben in toenemende mate (naar gelang de maanden vorderen ;) en nu ik ''thuis'' ben ook weer meer. Alhoewel ons priveclubje nu ook via whatsapp functioneert dus ik denk dat het iets minder zal worden...Maar ik vind het gewoon leuk om elke dag net als Facebook even te checken als tijdverdrijf :)

4. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Verslaafd ben ik niet,

Maar ik mag graag even in de lounge de topics lezen. Ik kom dan ook bijna elke dag wel even op het forum kijken

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik zit elke dag wel op zp, maar echt "verslaafd" wil ik t niet noemen.. t houdt me bezig als ik me verveel :)

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik kijk elke dag, een paar keer in de loze momenten, zoals nu, in de trein;)

De laatste tijd ben ik wel iet minder met reageren enzo..

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Elke dag een paar keer. Vooral als vriend tv aan het kijken is of ik allang wakker ben en Nederland nog aan het ontwaken is.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Even tijdens ontbijten en savonds op de bank kijk ik vaak terwijl ik ook tv kijk. Afgewisseld met Facebook. ;)

9. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Zoals dit.

Ligt er ook aan of er spannende topics lopen, dan kijk ik iets vaker:p

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Net zo verslaafd aan FB en ZP als mijn partner aan gamen :D
    Dus dat komt goed uit!

11. mumija

mumija Niet meer actief

Niet. Ik kijk meestal wel tijdens een momentje dat ik even zit, maar dat kan ook gewoon een dag niet zijn.

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nu ik thuis zit weer meer. Leuk tijdverdrijf :)

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mwah... ene keer veel, andere keer geen tijd en dan dus nauwelijks! Soms reageer ik vaak en andere keer zit er geen topic tussen waar ik op zou willen reageren!

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik ben vooral verslaafd aan fb en zp check ik zo nu en dan tijdens mijn zwangerschap van de eerste zat ik hier heel erg veel.

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben eigenlijk elke dag actief en kijk ook meerdere malen per dag. Dat komt gewoon omdat ik maar 12 uur p/w werk en daardoor best veel vrije tijd heb en als ik dan thuis ben vind ik het gewoon leuk.
    Verslaafd ben ik niet want als het er niet van komt dan maal ik er ook niet om.

16. Elke dag, maar ik ben aan het begin van dit jaar ook anderhalve maand helemaal niet geweest. Verslaafd wil ik het dus niet noemen, het is gewoon leuk. Soms :p

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben wel heel actief hier, al heb ik ook wel dagen dat ik hier niet ben omdat ik geen tijd heb. Maar als ik thuis ben en niet weg hoef, heb ik zp aanstaan, doe ik gewoon mijn huishouden en als ik een kop thee pak of zo, ga ik weer even lezen. Het lijkt dan alleen of ik de hele dag op het forum ben omdat in ingelogd ben ;)

Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik wel vele uren per week aanwezig ben :p

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben wel redelijk verslaafd denk ik. Zeker in het begin, toen ik dacht snel zwanger te raken las ik hier alles wat los en vast zat. Nu ligt het aan waar ik in mijn cyclus zit :p

En mijn man vindt het helemaal prima, gelukkig.

19. KimK

KimK Niet meer actief

Verslaafd is het toch vooral als je er zelf of je omgeving er last van ondervindt?! Dat is hier niet het geval. Ik kikk meerdere keren dagelijks even tussendoor en heb veel aan adviezen gehad mbt mijn dochter met zware verborgen reflux. Dus naast een tijdverdrijf is het ook nog eens een nuttige "verslaving" ;)

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik kijk elke dag wel even maar verslavend?
    Nee zeker de laatste tijd niet.
    Voorheen was het hier veel leuker. Toen was ik hier ook vaker.

Deel Deze Pagina