Naar aanleiding van het topic van papi vraag ik me dan toch wel af..... Hoe verslaafd zijn jullie. Hoeveel tijd per dag / week / maand zitten jullie op zp
Soms elke dag, soms een hele week niet. Ik zit op het forum in de ochtend als dochter tv kijkt of als ik mij verveel.
Sinds ik zwanger ben in toenemende mate (naar gelang de maanden vorderen en nu ik ''thuis'' ben ook weer meer. Alhoewel ons priveclubje nu ook via whatsapp functioneert dus ik denk dat het iets minder zal worden...Maar ik vind het gewoon leuk om elke dag net als Facebook even te checken als tijdverdrijf
Verslaafd ben ik niet, Maar ik mag graag even in de lounge de topics lezen. Ik kom dan ook bijna elke dag wel even op het forum kijken
ik zit elke dag wel op zp, maar echt "verslaafd" wil ik t niet noemen.. t houdt me bezig als ik me verveel
Ik kijk elke dag, een paar keer in de loze momenten, zoals nu, in de trein De laatste tijd ben ik wel iet minder met reageren enzo..
Elke dag een paar keer. Vooral als vriend tv aan het kijken is of ik allang wakker ben en Nederland nog aan het ontwaken is.
Even tijdens ontbijten en savonds op de bank kijk ik vaak terwijl ik ook tv kijk. Afgewisseld met Facebook.
Niet. Ik kijk meestal wel tijdens een momentje dat ik even zit, maar dat kan ook gewoon een dag niet zijn.
Mwah... ene keer veel, andere keer geen tijd en dan dus nauwelijks! Soms reageer ik vaak en andere keer zit er geen topic tussen waar ik op zou willen reageren!
Ik ben vooral verslaafd aan fb en zp check ik zo nu en dan tijdens mijn zwangerschap van de eerste zat ik hier heel erg veel.
Ik ben eigenlijk elke dag actief en kijk ook meerdere malen per dag. Dat komt gewoon omdat ik maar 12 uur p/w werk en daardoor best veel vrije tijd heb en als ik dan thuis ben vind ik het gewoon leuk. Verslaafd ben ik niet want als het er niet van komt dan maal ik er ook niet om.
Elke dag, maar ik ben aan het begin van dit jaar ook anderhalve maand helemaal niet geweest. Verslaafd wil ik het dus niet noemen, het is gewoon leuk. Soms
Ik ben wel heel actief hier, al heb ik ook wel dagen dat ik hier niet ben omdat ik geen tijd heb. Maar als ik thuis ben en niet weg hoef, heb ik zp aanstaan, doe ik gewoon mijn huishouden en als ik een kop thee pak of zo, ga ik weer even lezen. Het lijkt dan alleen of ik de hele dag op het forum ben omdat in ingelogd ben Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik wel vele uren per week aanwezig ben
Ik ben wel redelijk verslaafd denk ik. Zeker in het begin, toen ik dacht snel zwanger te raken las ik hier alles wat los en vast zat. Nu ligt het aan waar ik in mijn cyclus zit En mijn man vindt het helemaal prima, gelukkig.
Verslaafd is het toch vooral als je er zelf of je omgeving er last van ondervindt?! Dat is hier niet het geval. Ik kikk meerdere keren dagelijks even tussendoor en heb veel aan adviezen gehad mbt mijn dochter met zware verborgen reflux. Dus naast een tijdverdrijf is het ook nog eens een nuttige "verslaving"
Ik kijk elke dag wel even maar verslavend? Nee zeker de laatste tijd niet. Voorheen was het hier veel leuker. Toen was ik hier ook vaker.