Ik kom bijna iedere dag even buurten op zp. Soms reageer ik op een topic maar ben vooral een meelezer. Zit er meestal om even te relaxen.
Ik ben wel verslaafd vind ik. Ik zit teveel achter die ipad, teveel vind ik zelfs Als ik thuis ben ben ik constant nieuwsgierig, als ik niet thuis ben kan ik er goed zonder
Dit heb ik ook. Laptop staat de hele dag aan en facebook en zp staan eigenlijk altijd open en voor je het weet zit je wéér te 'gluren'...
zo gaat het hier dus ook. meestal is het ' even snel mail lezen ' en uiteindelijk toch weer een half uur hier aan het lezen
Elke dag wel een paar keer. Niet heel langs achter elkaar. Ik gebruik nog steeds de zp app op mn telefoon. Geloof alleen niet dat die nog te downloaden is.
Hier liep het de spuigaten uit dus ik kan nu nog amar een half uurtje per dag en dat verdeel ik dan in kleine stukjes ASfgelopen dagen had ik de computer helemaal geblokt, alleen internetbankieren kon ik Dat vond ik wel enorm zwaar, zeker omdat ons zoontje nu een sprongetje heeft en ik dus wilde weten of dat normaal was...
Van maandag tot vrijdag dagelijks terwijl ik op mijn werk zit. In de dode momenten... In het weekend of buiten het werk eigenlijk nooit.
Ik zit er eigenlijk door de weeks elke dag wel. De website heb ik de hele dag open staan, en soms neem ik een kijkje In het weekend eigenlijk niet.
Ik kijk elke dag wel een aantal keer. Niet echt verslaafd maar kijk altijd wel even of er nog leuke topics bij zijn gekomen.
.. maare, wil de vrouw van Papi zich even melden? Als ik haar man moet geloven dan is ze op dit moment ook online.
Behoorlijk verslaafd. Kijk en reageer een paar keer per dag. Helaas kom ik maar niet op dat hoekje met zwanger zijn.
Hier staan zp en facebook en Hotmail de hele dag aan. Tussen mijn werkzaamheden kijk ik op zp, facebook en Hotmail geven bovenin al aan of er nieuwe berichten zijn. Ik ben er veel mee bezig, maar kan ook gewoon zonder.
Ik heb gelukkig een zoon !!! Wat ik apart vond was dat hij het raar vind dat zij een topic opent over haar kind nog voordat hij ervan wist. Dat doe ik ook wel vaker Daar ga ik toch geen toestemming voor vragen? Hij zit op zijn werk, moet ik dan wachten tot hij thuis komt om 18:00 om te vragen of ik een topic mag openen? Whahahaha. Bovendien zegt mijn partner vrijwel altijd op alles: bwah, boeiend, komt wel goed - en wil het er daarna niet meer over hebben. Maar een lichte verslaving heb ik wel ja
Ik weet niet precies welke vragen ze hier eerst stelt die hij liever wil dat ze eerst met hem overlegd? Stomme vragen als "Is deze broek leuk?" Ja, who cares? Of meer serieuzere vragen..? Als het standaard antwoord is: "De vrouwen op het forum vinden dit wel normaal/goed." of "Ik heb het al nagevraagd op het forum." - Kan me voorstellen dat je dan als mede-ouder zoiets hebt van: eh, het is toch ons kindje? Waarom telt mijn mening niet? Of waarom stel je die vraag niet aan mij zodat we er samen als ouders achter de juiste manier/antwoord kunnen komen?
Hahaha inderdaad alleen weet ze waarschijnlijk niet dat het haar man is die dit topic opende Misschien dat ze het vanavond weet? Wie weet gooit hij het open op tafel?