Waar ik me dus zo aan irriteer bij de webshop van H&M is dat A. De verzendkosten hoog zijn. 4,95 ongeacht voor hoeveel euro je bestelling is. Ik vind het veel. B. Het retourneren ook nog een euro kost. C. Je tegenwoordig ook al bij bijna alle betaalopties een euro bij mag betalen! Alleen als je per creditcard of met betaalplan (afbetaling) betaald komt die euro er niet bij. D. Je zo achterlijk lang op je bestelling moet wachten altijd. Zeker voor zo'n grote keten als H&M moet dat toch beter kunnen he? Maar bij de bestelling die ik zondag heb gedaan was ALLES op voorraad. Ik kreeg dinsdag een mail dat mijn bestelling was verzonden met een track en trace erbij en nog steeds staat bij die track en trace dat het pakket nog niet is aangeboden bij PostNL. Bij alle bovenstaande irritaties geld eigenlijk; dat moet toch beter kunnen voor zo'n grote, winstgevende keten als H&M. Het is dat er hier geen in de buurt zit. Nu bestel ik er toch maar. Maar erger me groen en geel. Wehkamp heb ik gisteren besteld en dat komt vanavond al binnen. Heerlijk!
ben het met alle punten met je eens. Zo achterhaald ook, die lange levertijd. Heb een keer 4 weken moeten wachten...en alles was op voorraad he. Bestel er ook nooit meer.
Wat ik ook van h&m vind dat je niet met iDeal kan betalen.. Ze lopen behoorlijk achter.. En ja de lange levertijd verschrikkelijk vind ik dat..
Heel herkenbaar!!! Had ook pas geleden iets besteld en zou binnen 3 a 5 werkdagen bezorgd ook was alles op voorraad. Zie ik een week later dat tie wel verzonden is maar idd nog niet aangeboden bij postnl:S en opeens 3 dagen later is tie geretourneerd pfffff terwijl ik hem nooit gehad heb.. ik bellen blijkt het pakketje beschadigd te zijn!!! toen hebben ze het opnieuw verzonden maar 1 artikelen was niet meer op voorraad, heb ik dus nog steeds niet ontvangen, uiteindelijk hebben de andere artiklen 2,5 week nodig gehad om hier te komen!! Webshop van H&M is ontzettend slecht!!
Helemaal met je eens! Ik bestel er bewust niks! Overigens valt me ook op dat in kleding van H&M snel gaatjes komen.
Mijn dochter speelt altijd heel netjes en houdt alle broeken heel, behalve die van de H&M, die slijten als een tierelier!
Helemaal mee eens! Vooral die levertijd. Wat ik ook héél erg vervelend vind is dat je vanalles in je winkelmandje hebt gegooid, wilt afrekenen en er dan achter komt dat de helft pas 2 weken oid, later leverbaar is! Laat maar weerrrrr
Hier dus ook meisje dat netjes speelt Ik heb allerlei kleding en het is altijd H&M waar de gaten in vallen. Zelfs een bolero wat op een feestjurk hoort die ze alleen bij gelegenheden aan heeft gehad (op een hand te tellen haast) zit een gaatje.
Herkenbaar idd! Ik kreeg vorige week een verzendbevestiging, maar dan duurt het altijd nog een week voor het daadwerkelijk bezorgd wordt. Pff!
Echt ZO met je eens! Het getuigt van een bepaalde arrogantie die bij mij ook irritatie opwekt. Maar het vervelende is dat ze ook zo arrogant kunnen zijn want iedereen blijft er toch bestellen...
jep! plus dat de afbeeldingen vaak slecht overeenkomen met wat je daadwerkelijk krijgt. als ik iets van H&M wil koop ik t wel in de winkel. maar koop sowieso niet veel online
Haha jr irritaties zijn precies waarom ik er nooit meer iets bestel. Mijn laatste bestellen daar was voor ons kleintje. Had geen haast. Ik heb wel een klacht ingediend en de medeling dat ik nooit maar dan ook nooit meer iest online kop bij hun. Kreeg alleen een spijt betuiging dat ik 5 weken heb moeten wachten. Pffff.. piepwebshop is het. Al vind ik de winkel hier niet veel fijner. Altijd zo'n zooi.
Ik was altijd blij met de kleding, maar de positie-mode in de winkel valt nu erg tegen, echt maar 1 soort broek en 4 truitjes ofzo, waarvan 3 truitjes vallen als een zak. Via de webshop een groter aanbod, maar ook dat valt tegen. Kinderkleding eigenlijk ook, daar was ik eerder echt tevreden over, maar nu valt het me keer op keer tegen, zowel het aanbod als de kwaliteit. Jammer
Plus als je naar de echte winkel gaat van de H&M hebben ze niet echt veel pashokjes (ben er naar velen geweest in verschillende steden). Je vaak enorm lang moet wachten eerst bij de pashokjes en daarna weer bij de kassa ook vaak. Dus ja ook daar wordt je niet beter en blijer van.
Ik zoek altijd online een kortingscode op vanwege de verzendkosten. Dan heb ik deze er al uit. Aan de lange levertijd is niets aan te doen.
Ik vind het ook irritant en bestel dus nooit bij h&m. Aangezien ik al mijn kleding online bestel verliezen dus een klant door hun webshop, en vast wel meer dan één.