Hoe verstop ik ze? :-)

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Mar 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben besloten dat we iedereen pas willen vertellen dat we zwanger zijn als als we een goede echo hebben gehad. Nu heb ik 1 groot probleem: mijn borsten zijn echt al gigantisch gegroeid. Mijn vriendinnen die mij gisteren zagen (hadden me al 2 week niet gezien) die zeiden meteen "Waarom zijn jou borsten zo gigantisch" :( .
    Hen heb ik het dus al wel verteld, want ik kon geen smoes verzinnen hihi.

Nu heb ik overmorgen een verjaardag van mijn oma en moet ik iets aantrekken wat die enorme dingen een beetje verstopt. Iemand een tip?

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    zou in ieder geval niks straks aantrekken,zou voor zwart gaan en daaroverheen een blazer oid?

3. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hallo,

je hoeft het niet verstoppen...
    maar je kan gewoon zeggen dat je een wonder bh aanhebt. :D

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,067
    113
    Ik had echt precies hetzelfde, ging binnen een week al van d naar e, heel irritant. Heb toen vooral zwarte shirtjes aangetrokken, met idd een jasje ofzo eroverheen.

Op zich kun je wel zeggen dat je een wonderbh aanhebt, maar als je al cup d ofzo hebt, ja, komt een beetje raar over. Bij mij werd het er ook niet echt mooier op toen ze zo veel groter werden.

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    misschien een leuke sjaal omdoen....

6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Heej, lastig zeg, als je het nog verborgen wilt houden, maar je lijf verraad je.
    Een tip... ff denken.... iets wijdere blouse of trui aan doen. Truitjes met een diepe v-hals en daar een topje onder kleed af. Zwart kleed ook af.
    Donkere ondergrond en licht iets erover.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Je kan volgens mij juist beter geen v-hals aandoen.. Dat trekt nl de aandacht naar je borsten toe.

8. Niet meer actief

Ben dus niet de enige die dit probleem kent?
    Naja, het is in ieder geval een leuke reden om morgen even druk te gaan shoppen! ;)

Een sjaaltje lijkt me wel iets, misschien met een blouse en blazer?
    Ik had gisteren een V-hals en dat bleek dus geen goed idee: mn vriendinnen zag ik er met grote ogen naar kijken! (Ik had er zelf niet eens bij stil gestaan, pas toen ik achteraf mezelf in de spiegel bekeek schrok ik me rot!)

Bij mij valt het juist op omdat mijn borsten normaal echt heel 'normaal' zijn, ze vallen niet echt op (niet te groot niet te klein..) maar momenteel zijn ze echter gigantisch hierdoor valt het volgens mij hartstikke op.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,067
    113
    geen v-hals nee, valt het alleen maar meer op, dat was bij mijn toen ook zo.

10. angeloflove

Apr 4, 2007
    93
    0
    0
    zou juist een truitje met ronde hals dragen dan lijken je borsten namelijk wat kleiner ....

gewoon proberen

greetz angel

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Of juist een heel charmant v-hals truitje en dan raadt je al je plattere vriendinnen ook van die 'kipfilets' aan :D

12. polly79

polly79 Lid

Feb 26, 2008
    18
    0
    0
    hengelo
    ik ben ook van c naar dubbel d gegaan en niemand heeft wat gemerkt colbertjes en zwart helpt wel goed, ze hebben nog niets gezien

13. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    bij wisten mensen dan wel dat ik zwanger was, maar krijg nog wel van het ander geslacht te horen van zoooo hele melkproductie hebbie daar....

Share This Page