ik heb afgelopen zaterdag 2 positieve testen gedaan zondag ochtend nog 1 ik heb altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad kan het zo zijn dat ik niet zwanger ben wie helpt me ,,,,,
ok ja iemand zei het tegen me waardoor ik gelijk begon te huilen en ik dacht schit ja ik weet natuurlijk niet waneer ik ongi moest worden ,,,ik heb gewoon het zekere voor het onzekere genomen en een testje gekocht k denk jeetje stel je voor dat je toch niet zwanger bent,,morgen ga ik naar de ha bedankt
positief is echt zwanger hoor! want je hebt alleen hcg hormonen in je lijf als je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd!
dankje wel lieverds voel mij al meer opgelucht we zijn zo onzeker,,,we liepen deze maand naar de gyn en we hadden het echt niet verwacht ......dus 3 posi testen had ik niet verwacht
en als je blaasontsteking hebt\moet wel vaker naar de wc beetje steekjes in de buik enz jezus tzal toch niet
Jeetje als je zometeen een echo ziet met een babietje erop denk je dan ook dat het gewoon een dansende niersteen is ofzo? Je hebt drie positieve testen, hoeveel meer bewijs heb je nodig?