@TS, ik denk eerlijk gezegd dat deze man niet het zelfde wil als dat jij wil. Maar als je het zeker wilt weten, en het niet rechtstreeks durft te vragen, stuur hem dan een appje vanaf je privé nummer met de vraag of hij ergens wat wil drinken.
Dit denk ik ook sorry Als hij je wel ziet zitten dan had hij wel andere reacties gegeven en ook niet gesprekken afgekapt etc.
speciaal voor @Iertje81 quote ik je hele post. Als ik het zo hoor is hij niet zo gek op jou als jij op hem. Ik vermoed dat de praatjes over privé dingen meer uit beleefdheid zijn. Als hij je echt leuk vind had hij er wel wat meer werk van gemaakt, bijvoorbeeld dat Facebook verzoek geaccepteerd op wat anders gereageerd op je vertrek. Mannen zijn in mijn ogen jagers, als het te makkelijk gaat is de interesse snel weg. Als je hem echt leuk vind zou ik zeggen, wie niet waagt, wie niet wint en wat heb je te verliezen? Laatste werkdag vragen of hij zin heeft om een afscheidsdrankje samen te doen?
Ik lees dat veel van het contact van jouw kant komt. Hij had allang kunnen bijten als hij zou willen. Ik zou het laten rusten. Hij heeft je nummer, als hij contact wil dan kan hij je bellen/appen.
Ik ben van mening dat liefde gewoon iets simpels hoort te zijn en als ik je verhaal zo lees klinkt het allemaal erg vaag en ingewikkeld. Ik deel de mening van andere en denk niet dat het wederzijds is. Althans niet op die manier. Hij zal het waarschijnlijk als een flirt zien en misschien meer geïnteresseerd voor een booty call of zo? Ik weet niet. Klinkt niet als relatie materiaal in ieder geval. Ben ook wel benieuwd waarom je ondanks de mening van je eigen vriendinnen nog hier een post over moet plaatsen? Zo veel mensen hier, zo veel verschillende mening namelijk…. In ieder geval, als je duidelijkheid wil dan zit er maar 1 ding op en dat is er naar vragen!
Ik zou zeggen, app hem gewoon. Nee heb je, ja kan krijgen. Weet je direct waar je aan toe bent. Ik zei ook altijd dat liefde makkelijk en leuk hoort te zijn in het begin. Maar ik heb al bijna 20 jaar een relatie en was in het begin van mijn relatie nog geen 20. Natuurlijk was dat toen een stuk makkelijker en relaxter. Naarmate je ouder wordt krijg je een steeds voller rugzakje en ga je toch anders relaties in. Dat zie ik regelmatig bij mijn vrijgezellen vriendinnen die al wat ouder zijn.
Het kan zijn dat hij de boot afhoudt omdat hij dicht bij MT niveau zit en geen gedoe wil voor zijn eigen functie, en het misschien ook even afhoudt omdat hij weet dat je contract bijna eindigt. Ik zou daarom inderdaad als je weggaat vragen of hij een keer wilt afspreken. Gaat hij daar niet op in, denk ik dat hij niet dezelfde interesse heeft en dat zijn ‘signalen’ niet echt iets te betekenen hebben. En over dat je single bent, hoef je toch niet te hinten? Je kunt gewoon zeggen; “Ik ben alleen met mijn kindje op vakantie gegaan, omdat ik single ben”. Gewoon duidelijk zijn en als hij niet hapt op je afspreekverzoek, gewoon laten gaan
Ik denk bij dit verhaal vooral ga door met je leven, als een man echt interesse heeft dan had die allang doorgepakt ondanks dat je collega's bent. Daarnaast dat negeren van een week omdat je met je vriend naar een personeelsfeestje komt, is dat echt het soort man waar je een relatie mee wilt? Iemand die je gaat negeren wanneer je iets doet wat hem niet aanstaat? Ik heb jaren een vriendschap onderhouden met iemand die dat deed, telkens als ik in zijn ogen iets zei wat hem niet aan stond ging hij voor dagen uit contact, of kwam niet opdagen als je af had gesproken want jij zei.... en daarom ben ik boos. Uiteindelijk ga jij op je tenen lopen om hem niet voor het hoofd te stoten en hij doet gewoon lekker zijn eigen ding en laat je stikken als het uitkomt. In dit verhaal lees ik zoveel dat niet oke is dat ik hard weg zou rennen. Er zijn leukere mannen die wel voor je willen gaan en die wel zich voor honderd procent in een relatie willen begeven en waar je niet zo aan hoeft te trekken. Ik denk echt dat hij in gedrag niet oke is, maar ook dat hij niet voldoende belangstelling voor je heeft anders had hij wel anders gereageerd, dus ga lekker door met je leven en zet hem uit je hoofd.
Hoe vertel je hem? Op de man af. Bel hem of beter nog stap op hem af. Ik vrees dat dit echter een geval is van jij vindt hem leuk, jij is niet geïnteresseerd in jou. Als een man je echt leuk vindt, merk je dat heus wel. Dus ik denk: of je laat het los of je onderneemt actie. De vraag is echter of je überhaupt iets met deze man wil? Hij komt niet heel geïnteresseerd en liefdevol over…
die houd ik er in. Hoe kom je er op. al klinkt dit een deur op een minuscuul kiertje. Nog niet eens een piepende of krakende deur. @DoubleD uitnodigen kan altijd voor een drankje. Maar denk dat je verliefd bent op iets dat waarschijnlijk geen kans van slagen heeft. Hoewel de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
Ik vind het eerlijk gezegd ver gezocht dat hij niet zou willen appen omdat bepaalde dingen dan op schrift zou staan.. Ook dat hij geen privé gegevens wil geven en je afhoud op fb lijkt mij een teken dat hij geen interesse heeft. Maar je weet het pas zeker als je hem gewoon eens voor een drankje vraagt.