Dat lijkt me eigenlijk vrij bizar, dat je je buren zo zelden ziet dat ze niet eens weten dat je een kindje krijgt... Ben blij dat het contact met onze buren beter is dan dat! Natuurlijk hoef je geen beste vrienden te zijn, maar niet eens weten dat je buurvrouw zwanger is... nee, ben blij dat het hier niet zo onpersoonlijk is!
Wij hebben een kaartje in de bus gedaan met daarop: het is nog onbekend ben ik een hij of een zij maar jullie krijgen er in augustus een buurjongetje of buurmeisje bij! Leuk idee en we kregen meteen een felicitatiekaartje terug!
Ik ben ook zwanger geworden vlak nadat we verhuisd zijn. Onze directe buren zijn hele lieve mensen dus wij zijn er even langsgegaan om het persoonlijk te vertellen. Vond het ook een beetje raar en ongemakkelijk om het te zeggen als je elkaar buiten even tegen kwam.
Wij hadden net een nest kleine katjes en een week erna kleine konijntjes dus de buren moesten hard lachen bij onze baby boom. Mijn reactie erop was dat we hier in huis een vruchtbare periode hadden, want ook wij kregen er nog een minike bij �� Hahaha... hun gezichten waren hilarisch! Bij de andere buren zeiden we dat we een nieuwtje hadden, er kwam nog een kindje bij. Waarbij hun reactie: wauw, kei tof, bij ons ook! ��