hoe vertel ik "opa en oma" het goede nieuws?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bernerin, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Wij hebben nu beide ouders samen uitgenodigd om het hen samen te vertellen.. mijn vriend begint nu ineens te twijfelen of het wel een goed idee is om het zo te doen ipv bij elk apart eens langs te gaan met het schitterende nieuws :)

hoe heb jij het aan meter en peter verteld ?
    Ik zou een bos rozen willen geven aan meter (bvb 10 rode en 1 witte) en aan elke roos een leuk briefje (bvb omdat jij zo leuk bent) en de witte roos moet ze als laatste openen en daar zou ik "daarom wil ik dat jij mijn meter bent" aanhangen
    heb dat eens gehoord van iemand en vond dat zo leuk :)

2. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Wij hebben mijn schoonzusjes en zus een roze en blauw sokje gegeven (natuurlijk wel ingepakt als kadootje). En de ene opa&oma mokken met voor de allerliefste opa/oma en de andere opa&oma die hadden deze mokken al gekregen toen mijn zus in verwachting was, kregen van ons een speen met I love opa/oma.

3. 4days

4days Niet meer actief

Wat een leuke ideeen allemaal!

Ik was zo zenuwachtig om het mn ouders te vertellen, dat we na de eerste echo gelijk erheen zijn gegaan en ik een beetje schoorvoetend heb 'obgebiecht' zwanger te zijn. Achteraf gezien ook wel een beetje jammer. Bij de volgende ga ik Vince een shirtje met een leuke tekst aantrekken.

4. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik heb mijn ouders en schoonouders allebei 1 babyschoentje gegeven :)

Deel Deze Pagina