zo nutteloos voelen op dit moment

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rianne23, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ik voel me op dit moment zo nutteloos.ik ben bijna 26 weken zwanger van mijn 2e en ik zit nu 6 weken al in de ziektewet vanwege mijn rug en harde buiken. ik kan dus eigenlijk niks. ik kan geen huishouding doen dat doet mijn moeder en man voor me. ik kan geen boodschappen doen of shoppen vanwege dat ik niet lang kan lopen. ik mag van de verloskundige niet te vaak mijn dochter tillen. nou is mijn dochter lekker aanhalig en wil af en toe geknuffeld en gedragen worden. nou heb ik ook nog een koortslip waardoor ik geen kusjes kan geven aan mijn dochter.

of te wel ik kan eigenlijk helemaal niks!!! bah ik wil zo graag van alles doen.:( bv lekker met de nieuwe kamer van mijn dochter bezig of gewoon kleine dingen in huis

sorry moest ff mijn verhaal kwijt hoor.:(

2. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Het lijkt mijn verhaal wel. Ik ben nu 24 weken zwanger en ook ik zit nu ziek thuis. Op advies van de gyn ga ik ipv hele dagen, halve dagen werken.
    Ik heb nu 2 wkn thuis gezeten en ik verveel mij eigenlijk. Ik lees, kijk tv en computer maar ook dat gaat vervelen.
    Begin nov met verlof en dan moet ik weer thuis zitten.....

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    dat is wel echt op alle vlakke heb je pech.
    voel met je mee.en geboortenkaartjes zelf maken bijv of internet shoppen veel boeken over zwangerschap ik zou echt niet weten ik kan wel lopen en verveel me enorm maar mag niet zeuren zie ik nu wel.

liefs

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh ik kan me jouw wanhoop goed voorstellen. Zeker omdat het op meerdere vlakken is. Dan blijft er zo weinig over.
    Ik ben nu in de ziektewet door bekkenklachten. Als ik dan teveel doe gaan mijn spieren het overnemen en krijg ik daar last van. Dus wil ik van alles met mijn armen gaan doen maar ik heb net twee tennisellebogen gehad dus dat gaat niet. Dan kun je dus niets...en daar wordt een mens maar wanhopig van. Misschien steunt het je dat niet de enige bent....

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik herken het helemaal! Vanaf ruim 31 weken (na ziekenhuisopname) heb ik volledige bedrust en kan en mag ik helemaal niks meer doen. De eerste tijd kwam ik nog wel door (freubelen voor nummer 2, internetten, online shoppen) maar nu is alles gedaan en ben ik alleen maar broedkip. Ik voel me al weken nutteloos. Vind het zoooooo ontzettend erg dat ik niet meer met mijn zoontje kan en mag spelen, dat ik het huishouden niet meer mag en kan doen. Sterkte meid, dat is het enige wat ik kan zeggen!

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Je bent dus niet de enige!

Hier lig ik al vanaf week 14 op de bank...
    Eerst een probleem met mn evenwichtsorgaan, veroorzaakt door de hormonen, waardoor ik al ziek werd als ik rechtop ging zitten!
    Toen ik eindelijk t idee had dat dat minder werd, kreeg ik met 25 weken ook vroegtijdige weeën activiteit. Meerdere keren in t ziekenhuis gelegen, verplichte bedrust... Mag nog net opstaan om mezelf wat te eten of te drinken te pakken en that's it!

Word er echt helemaal gek van, voel me zo afhankelijk van anderen, alles moet voor je gedaan worden, heb zelfs niet eens mn babyuitzet kunnen halen!

Dus meid, ik weet hoe je je voelt en wens je daarom ook veel succes, t is niet makkelijk! En ook aan alle anderen onder ons natuurlijk!

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Succes meiden!

Lig sinds zaterdag aan bed gekluisterd met griep en koorts en vind dit nu al veel te lang duren dus leef met jullie mee.

Liefs,
    Ann

Deel Deze Pagina