Overtijd... maar toch negatieve test?.. Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge08, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Sinds oktober07 ben ik gestopt met de pil, had de eerste keer een cyclus van 29 dagen daarna altijd van precies 28.
    Nu ben ik 7 dagen overtijd, heb al 4 testen gedaan en die geven negatief aan.. :cry: Snap er niks van! Heb huisarts ook gebeld, die zegt dat ik moet afwachten en volgende week maar weer moet bellen.. Tja!
    Vanmorgen getest met ochtend urine ook weer negatief. Toch voel ik me anders, heb last van vaag buikpijn, zware benen. Heb niet echt het gevoel dat ik zo ongesteld zal worden.. poeh wachten duurt lang, en je word er zo onzeker van.. Of gewoon ongesteld worden of laten zien dat ik zwanger ben.. ( wat ik zoooo hoop..)

Hopelijk zijn er meer die zich hier in herkennen, zou het graag willen weten.. Alvast bedankt!
    Groetjes..

2. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Ik herken het heel erg! Ik ben morgen 1 week overtijd en baal ook als een stekken, wil gewoon duidelijkheid (en geen lange cyclus!). Ik heb met de assistent afgesproken dat als het zo blijft en ik dinsdag nog negatief test en niet ongesteld ben, ik naar de dokter mag. Kijken wat hij kan ontdekken, maar hoop dat het niet nodig is!
    En je hoort en leest zoveel verhalen dat je ook niet weet wat je moet denken, de dagen duren lang zo!
    Ik heb ook gerommel in mijn benen, in de ochten last van mijn onderrug en inderdaad beetje last van mijn bovenbenen.

Ik hoop voor ons allebei dat het een goed teken is! :)

3. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 1.5 week overtijd en 3 negatieve testen! Word er echt helemaal simpel van, voel me raar van binnen, borsten steken af en toe en ben vreselijk moe!
    Huisarts van de week gebeld, maar ja daar heb je natuurlijk ook helemaal niets aan. Antwoorden als afwachten, mij lijk je niet zwanger en bloedtesten doen we eigenlijk niet meer........ daar zat ik nou echt niet op te wachten.
    Mag volgende week als ik het wil wel een beetje ochtendurine inleveren, tja en wat doen ze op zo'n praktijk, dezelfde testen die wij thuis doen, of die dan wel opeens positief zijn!
    je begrijpt het al heb het allemaal ff helemaal gehad! Moet allemaal zo leuk zijn zwanger worden, maar tot nog toe geeft het mij alleen maar een hele hoop stress elke maand!

Heb nogsteeds de hoop dat ik toch zwanger ben, heb immers vaker gehoord dat het HCG hormoon niet te testen is via urine bij sommige mensen. Maar moet ook niet helemaal mijn kop in het zand steken, want heb meerdere verhalen gehoord van mensen dat het soms maanden duurt voordat die rot pil verdwenen is uit je lichaam en in die tijd je lichaam je regelmatig in de steek kan laten.

Ik ben eind oktober gestopt en heb wel een redelijk regelmatige cyclus, nou ja had.............. :)

Vind het wel erg prettig dat er van die forums bestaan als deze, je kan ff je verhaal kwijt en blijkbaar zitten er veel meer mensen in hetzelfde schuitje als ik, dat heb je normaal gesproken niet zo in de gate.

Nou hopen maar voor iedereen dat het reseltaat positief is en anders op naar de volgende ronde........................
    Eens moet het toch gaan lukken!

Succes

4. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik was toen 40 dagen overtijd en testen waren ook
    negatief bij mij en op een gegeven moment
    werd ik gewoon ongesteld dus ja het is allemaal
    maar een beetjuh raar

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh ja heel herkenbaar. Vorige maand was ik 2 weken over tijd, en maar wachten op die rode duivels. Heb toen 3 testen versleten. Voelde me ook erg naar in mijn lijf, en was blij ten ik ongi werd. Knapte er goed van op... (ik dacht als ik niet zwanger ben, laat me dan maar snel ongi worden toch?)

6. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hier nog één...zal blij zijn als de ongi doorkomt! Vanochtend nog een testje gewaagd, maar wederom negatief. Baal er enorm van..

7. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    Ook voor mij heel herkenbaar! Ik ben nu 2 weken overtijd en 10 testen verder, NEGATIEF!
    Echt balen, maar wel een troost dat ik niet de enige ben! :(

8. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wanneer ga jij naar de huisarts of ben je daar al geweest?

9. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik was een hele maand overtijd tot ik een positieve test had,een maand overgeslagen want ik was ook een maand korter zwanger dan ik dacht.

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat heerlijk, ik ben niet de enige! :)

11. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    hoi meiden,

Hier hetzelfde. Ik weet zeker dat ik 18 dagen geleden m'n eisprong heb gehad. Ik kijk altijd naar het slijm enzo volgens de billingsmethode en heb er nog nooit naast gezeten. Ook de ovulatietest ging van heel licht naar steeds donkerder en toen opeens weer heeel licht toen ook het vruchtbare slijm weer weg was. Dus vandaag de 4e dag overtijd. Heb ook al een negatieve test gehad.
    Ik weet niet meer wat ik er van denken moet. Stiekem heb ik het gevoel zwanger te zijn maar ik durf er nog niet echt op te hopen. Eerst een maar een positieve test! maar nu twijfel ik wanneer ik weer zal testen. De laatste was afgelopen donderdagochtend. Ik heb nog twee van CB in huis. De andere test was met de hele goedkope van de kruitvat (2 voor 5 euro) Inmiddels vind ik het ook prima om ongesteld te worden. Als er maar wat gebeurd!

Niet leuk he die onzekerheid!

12. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    trouwens, jullie zijn wel allemaal heel ver over tijd!
    Daarbij vergeleken ik natuurlijk nog niet!

Maar de onzekerheid is klote.

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hier ook iemand die zit te wachten op haar ongi (of eigenlijk niet!) maar ook negatieve test had vanmorgen... grrr...

14. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hier nog iemand..... heb gisteren neg. getest..
    laat dan ook maar meteen komen zou ik zeggen want van dat wachten word je ook niet echt vrolijk zeg.... ppfff..
    maar jullie hebben dus na een paar dagen nog een keer getest begrijp ik?

15. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    Ïk ben al geweest zie mijn topic
    Hcg van 10: grensgeval?!

16. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    verpleegkundige consultatiebureau
    Hallo!
    Ik meld me hier ook maar even aan. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd (dus op zich ook nog niet zo heel lang, maar toch vét irritant) en heb inmiddels drie negatieve testen gedaan (laatste gisterochtend). Ik ga in principe 2e paasdag weer testen, want ik lees op de bijsluiter van de CB-test dat je het beste drie dagen kunt wachten met testen.. Tenzij ik natuurlijk ongesteld word, wat op zich idd ook niet heel erg zou zijn, want dan heb ik in ieder geval zekerheid.
    Allemaal heel veel succes met wachten en hou me op de hoogte he!

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, die onzekerheid is slopend, fampje.

18. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Ben inmiddels vandaag ongi geworden, weet nu niet of ik blij of verdrietig moet zijn! :evil: :evil: :cry: :cry:

Op naar de volgende ronde dan maar!

Zie trouwens bij veel meiden staan dat er gependeld is, maar waar kan ik dat vinden of laten doen? Zelf doen?

Succes meiden met het wachten!

19. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nog even je banner aanpassen dan, seat ;)
    Een ding is zeker, je hebt in ieder geval zekerheid nu.

20. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    ja dat is helemaal waar, beginnen gewoon weer opnieuw! Eens komt onze tijd ook...........

Deel Deze Pagina