dit jaar niet , wel maak ik er een gezellige avond van de kids zijn namelijk bij me ex en Caitlin heeft het besef nog niet wij doen het gezellig met kerst
Dit jaar doen wij er nog niet aan..Dhani is de jongste van de hele familie dus nog niet echt een reden om het te vieren.. Volgend jaar gaan we het wel vieren..lijkt me leuk en gezellig... Wel maken we er altijd een gezellig avondje van met een banketletter..maar echt uitbundig nee..
Wij wel... we gaan met een stuk of 15 vrienden (van de leeftijd 24 tot 32) een of ander dobbelspel spelen... en dan moesten we 2 cadeautjes kopen.. 1 die je je ergste vijand nog niet aan wilt doen en 1 die je graag zou willen hebben.. nou we hebben helemaal blauw gelegen in de winkel met dat foute cadeau!
Tuurlijk, kindjes van drie en vijf. Dat leeft helemaal bij hen, dus compleet met schoentje zetten etc. Gezellig!
We vieren het wel maar we hebben lootjes getrokken, Valentino is het enige kindje bij de broers en zussen enzo, dus we doen het wel hier, maar aangezien hij het nog niet beseft niet traditioneel..
als ik vanavond of morgen niet beval gaan wij morgen sinterklaas vieren bij ons thuis, met cadeautjes/gedichtjes en lootjes en al.... en anders.... wordt het een paar weken later Karin
Ja we gaan met het gezin weer echt sinterklaas vieren. Loodjes en surprises en gedichten (en héél veel chaos ). Supergezellig!
Ja wij vieren Sinterklaas,compleet met opa en oma's en wat lekkers bij de koffie. O,ja natuurlijk een zak vol kadootjes Liefs Claudia
Nee, mn dochter snapt er toch nog niks van en dan geef ik het geld liever uit aan de nieuwe kinderkamers.
wij vieren het wel gezellig met opa's en oma's en mijn schoon zussie. ik vind het zelf gewoon heel gezellig ook al begrijpt björn het niet ga ik het toch filmen leuk voor later.
Dit jaar nog niet, is Jamie nog te jong voor. Waarschijnlijk volgend jaar wel. Lijkt me errug gezellig...
ja Lars snapt er nog niet veel van maar het is toch wel al leuk. Hij is naar de Sint geweest op oma's werk en zondag gaan we lekker na zijn middagslaap chocomelk drinken en pepernoten eten en dan krijgt hij 6 kleine kadootjes. Daarna lekker spelen en 's avonds voor Lars poffertjes en voor ons gourmet. Gezellie heb er nu al zin in!
Ja wij vieren het ook, gezellig met de hele familie en sindas vorig jaar 2 kleine neefjes erbij. Niet dat die het besef al hebben maar tis altijd erg gezellig, surprises gedichten alles er op en er aan
Ik heb nee gestemd, ik heb (nog) geen kindjes en ik ben als jehova's getuige opgevoed dus wij vierden het vroeger ook niet. Ik heb er dus ook niks mee.