Hey meiden, heb je ook wel eens die neiging, om een heel lief babypakje in de reclame mee te nemen (uiteraard universele kleur) omdat je gevoel zegt dat het niet lang duurt voor het zover is? En voor die 6 euro hoef je t niet te laten... en kan het altijd nog kado doen aan een ander als het niet zo is. Of van die schattige piepkleine babysokjes? liefs !
oh meid hou maar op Ik sprint bij elke winkel de baby afdeling voorbij..!! Ik vind het zo schattig allemaal Maar wil ook niks kopen want STEL het lukt niet.. Dus meid je bent niet de enige
ik zou het liefst alles kopen wat ik leuk vind. Maar ik probeer te wachten tot ik zwanger ben. Anders kan ik me dan niet meer lam shoppen
je bent zeker niet de enige.....ik zou me nu al helemaal lam willen shoppen...maar ja idd stel dat het niet lukt!!!!
Ik heb dat ook en heb al veel dingen kocht dacht kan ik echt niet laten liggen. Maar heb ook veel gekregen dus ja en dan zeg je ook geen nee
Heeeel herkenbaar! Ik liep vandaag nog langs de Prenatal, zo super schattig. Wil zo graag iets leuks kopen, en het dan in de kast leggen en er alleen maar naar kijken (klinkt freaky ha ha).. kan niet wachten tot ik kan shoppen voor onze kleine..
Ik heb juist het tegenover gestelde gevoel... Als ik die lieve kleine baby pakjes en spulletjes zie.. dan kan ik alleen maar denken... Dit gaat nooit gebeuren voor ons, of het gaat nog heeeel lang duren... Het vervelende is dat wanneer ik een voorgevoel heb, dat ik het dan vaak bij het juiste eind heb... Net als toen ik ging stoppen met de pil, had ik het gevoel dat het heel lang zou duren voor ik onig zou worden... e voila.... 64 dagen... Ook had ik van te voren het gevoel al dat het niet zou lopen zoals het hoort.... e voila... mannetje slecht zaad... ik geen eisprong... (naja 1x dan in 7 maanden) pfff... sorry voor mijn negatievisme, wou dat ik het zelfde gevoel als jullie kon hebben
Same here..... Zondag vroeg ik aan mijn man of we al niet een keertje babykamers konden gaan kijken... *zucht*
Ach meisje...!!! Je moet, diep in je hart, denken dat het jullie ook gaat lukken!!!! Het is moeilijk maar je moet het echt proberen!
Aaah kom op! Positief blijven denken! Ik denk zelf ook niet dat ik snel zwanger zal raken (lange cyclussen..) Het komt vast allemaal goed meis, er is vast een mooi wondertje voor jullie bestemd!
heb het goede gevoel ook wel eens hoor... maar ben het sinds de uitslagen van de gyn een beetje kwijt... komt vanzelf wel weer terug denk ik als het nog wat meer gezakt is en ik misschien wel mijn ei krijg want zonder eitje begin je niets
oo ja zeker heb al twee huispakjes, paar sokjes , paar slofjes 3 rompertjes, drie slabbertjes. Als ik wat zie en het is in de uitverkoop en leuk unisex dan koop ik het gewoon, genoeg mensen om mij heen die kinderen krijgen of voor ons toekomstig kindje ihihiih en soms kan ik het niet laten ha
Ik heb ook al een hele doos bij elkaar, sommige dingen vind ik te leuk haha heb zelfs al een badset gekocht via deze site van iemand, was precies wat ik wilde en als het echt niet lukt dan kan ik het altijd nog kado doen, genoeg mensen in de familie! maar daar gaan we nog maar even niet vanuit
Kan het me helemaal voorstellen meid! En inderdaad, zonder eitje begin je niks, hoop voor je dat het snel raak is!
Ken het gevoel, dat ik positief getest had, durfde ik nog steeds niets te kopen, ik bleef maar wachten tot de eerste echo. Ik kreeg wel spulletjes van mijn ouders. Toen bleek dat het niet goed was, dacht ik: zie je wel! Nu nog steeds benauwd voor baby afdelingen... zucht
meiden ik ken het gevoel... Ik loop ook overal even langs de babyafdeling en zie van alles wat ik wel zou willen kopen, zoals slofjes en dergelijke. Waar ik ook heel erg mee bezig ben is leuke cadeautjes spotten voor ouders en schoonouders, als we zwanger worden en hun dat willen meedelen. Ook erg frustrerend haha
ZO herkenbaar!! Heb de H&M catalogus nu in huis, nou dat is ook niet goed voor je haha.. Ze hebben nu echt zo'n schattig startersetje en een set van 7 rompers, voor elke dag 1... *zucht* Het is ook gewoon te leuk om te zien