Bij de 1e hebben we het boekje van opa en oma Pluis gegeven aan allebei de ouders. Nu wil ik mijn dochter met de Kerst een speldje/broche opdoen met "grote zus" kijken hoe lang het duurt voordat ze het zien
Wij lieten onze moeders op visite komen en toen pakte ik de test erbij. Wij waren toen met oud en nieuw 3 maanden zwanger, toen heeft mijn moeder het aan iedereen verteld dat ze weer opnieuw oma werd. Dit keer wil ik het wel heel anders gaan doen, ook omdat er veel verandert is.
We zitten nu in de 8e ronde... de zwangerschap ontbreekt nog, maar weten wel al hoe we het zouden vertellen.We hebben de slaapkamer al op orde gemaakt (m.u.v. meubels). Het was altijd de rommelkamer, nu is die leeg en staat er een nette kast.We hebben het behang inmiddels gekocht wat we bij toeval een keer waren tegengekomen. Wanneer het zover is maken we de kamer klaar (behangen) en nodigen we de ouders/schoonouders uit voor een kop koffie en lokken ze met een smoes naar boven.Als ze dan naar het nieuwe behang kijken moet het kwartje vast snel vallen...
Ohja na de eerste goede echo mag iedereen het weten. Omdat we zelf zoveel mogelijk mensen zelf willen berichten, heb we een foto van ons zoontje gemaakt. Hij heeft een shirt aan met de tekst " ik word grote broer!" Deze plaatsen we dan op facebook
Toen ik zwanger raakte van onze dochter zou een week later mijn vriend zijn verjaardag vieren dus heb gewacht tot dat alleen mijn ouders zusjes en mijn broer en schoonzus alleen waren en toen heb ik een boekje van baby namen aan mijn moeder gegeven die keek en gaf door ( geen bril op ) mijn broer en schoonzus hadden het meteen door toen mijn ouders ook ( mijn vader was ziek dus voor hem was het heel emotioneel ) mijn moeder gilde toen ze het door had we zijn de volgende dag met een speen en rompertje met opa en oma erop naar mijn schoon ouders gegaan ! De week erop heb ik het mijn twee beste vriendinnen verteld zie zaten in de medicemolen ( 1 met een tumortje in hypofische) dus in de overgang en ander allerbij de inleiders dicht dus dat wilde ik persoonlijk doen wat ik overigens heeeeeel moeilijk vond !
We hebben een lijstje gegeven met; Jullie kunnen mij nog niet horen, Jullie kunnen mij ng niet Zien. Maar als ik rond 22 november word geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien?
Wat leuk allemaal... Nou vandaag is bij ons de dag dat we het gaan vertellen.. Kan geen eens meer wachten hahaha