Hoi dames, Hoeveel dagen na de innestelling kun je positief testen? Ik heb al een aantal dagen af en toe n steekje, maar net onder de douche deed het best pijn.. Duurde ook maar eventjes. Onder in mijn buik, een beetje rechts. Dit hoeft natuurlijk geen innestelling te zijn maar ik ben gewoon benieuwd! Liefs.
Ik had week na eisprong een beetje bloedverlies. Dit duurde twee dagen, derde dag oud bloed. Daarna positief getest. Dit was dus donderdagavond en drie dagen na eerste bloedverlies. Bij vorige zwangerschap geen bloedverlies gehad. Het ligt ook wel aan de hoeveelheid hcg die jouw lijf aanmaakt.
Bedankt voor je reactie! Dit verschilt een beetje per persoon dus.. Maar na 3 dagen zou het eventueel kunnen?
Ik testte 2 dagen voor NOD positief, dat was dan 12 dagen na eisprong. 3 dagen na eisprong kan niet, dan is het nog niet eens ingenesteld.
ik heb bij 3 zwangerschappen 9 dpo positief getest, wel heel vaag lijn tje en 3 dagen later een stuk donkerder, maar pas na de nod een vette streep. Ik was me er wel van bewust dat het nog mis kan gaan in zo'n vroeg stadium, dus je kunt wel postief testen, maar pas (ver) na je NOD weet je meer zeker dat je zwanger bent en blijft hopelijk. oermama
Ik had op een maandag mijn ei, toen die donderdag een dikke klodder slijm (sorry, niet zo smakelijk) en die vrijdag een temp dip (dus op 4dpo). Week erna op donderdag een nega test (10dpo) en een licht posi test op 12dpo (en 8 dagen na temp dip, innesteling?) Succes!
Met een thuistest kun je 6 dagen na innesteling posi testen, dat komt neer op ong. vanaf 14 DPO. Een bloedtest kan posi testen 3 dagen na innesteling of ong. v.a. 11 DPO. Je hebt thuistesten die gevoeliger zijn maar die kunnen ook vals positief testen.
Ik lees ook mee ! aankomende vrijdag is mijn NOD... en sinds een paar dagen een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik en één keer een heftige steek ( heel eventjes maar)
9 dpo een licht positieve kv test. 10 dpo iets duidelijker al meteen cb digital gedaan en zwanger. Dus 4 dagen voor nod was het echt duidelijk. Succes meis