Hoe vertel je het je collega's!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door chantalk, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik ben opzoek naar leuke tips om het aan mijn collega's te vertellen.
    Het is bij ons de gewoonte om een vlaai mee te nemen.
    Dan wordt er altijd gevraagd wat de reden is...

Ik wil het deze keer anders doen zodat ze zonder te vragen zien wat de reden is :)

Dus alle leuke tips zijn welkom ;)

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nou dan moet je iets van een taart doen waar je roze en blauwe muisjes overheen kan doen. Dan zeg je alleen maar. Ik heb taart mee, wie wil er een stukje!

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik zou ook zeggen haal een taart en laat er opschrijven iets van wij krijgen een baby of in verwachting ofzo

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    een collega van mij kwam snoepjes uitdelen (blauw/roze) in haar andere hand had ze de echo :D

5. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    Ik had mijn echo op laten hangen in de koffiekamer.. en mijn collega's maar raden van wie die was.. hahahahaha

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    bij mijn man lunchen ze gezamelijk aan 1 tafel. Hij was van plan om de tafel vast te dekken en op elk bord een beschuitje neer te leggen, met de mededeling dat de muisjes over een paar maanden komen...

Vond het voor hem vrij creatief bedacht :D

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb verteld op mn verjaardag dat er in september een kleine diender aankomt XD

Mja ik werk dan ook bij de politie :)

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    idd een taart laten maken ofzo bij de hema met de tekst baby op komst!

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik had een foto gemaakt met mijn telefoon van de positieve test.. (omdat ik normaal ook altijd leuke achtergrondjes op tel heb staan)
    We gingen die volgende dag met collega's uiteten en waren een beetje aan het kletsen totdat ik op een gegeven moment zei: ik heb een heel leuk plaatje op mijn telefoon
    haha hun kijken en toen keken ze me zo :confused: aan van is die positieve test van jou?
    Ik zei jah die is van mij haha ze moesten erom lachen hoe ik het had gebracht en vonden het wel orgineel

Groetjes

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb van die minibeschuitjes met roze en blauwe muisjes op tafel gezet, duurde even voor het kwartje viel, maar dat maakt het juist leuk (ik werk met gehandicapten)

11. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Had muffins gebakken, glazuur erop en dan 12 met blauw witte en 12 me roze witte muisjes! en toen ik met verlof ging weer, maar toen was t voor hun de vraag voor t geslacht! hahah

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat een leuke manieren om het te brengen hier! Ik deed het heel saai, kwam gewoon op mijn werk (op mijn kamer dan die ik met 1 andere collega deel) en liet mijn buik ' los' (want had 'm ingehouden haha) en zei: ik ben zwanger. Vervolgens gilt zij: ik ook! En toen waren we allemaal heel blij. The end :D

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dank jullie voor jullie antwoorden..heb een paar leuke ideeen gezien.
    Ik vond die van beschuitje zonder muisjes ook errug leuk :)
    Moet dan natuurlijk wel ook iets van gebak meenemen...alleen beschuitjes doen ze het vast niet voor ;)

Vlinder, wat leuk..samen met een collega zwanger zijn.

14. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    deze is misschien ook nog wel leuk,

ik heb in plaats van vlaai (tis toch zo gebruikelijk he hier in het zuiden :) op ieder buro een verassingsei (kindersurpise) gelegd met een uitnodiging (incl versje) voor een kraamvisite 9 maanden later

Deel Deze Pagina