Mijn man heeft er al helemaal zin in!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hihihi, ik kan zo lachen om mijn man. Van de week is het kamertje bezorgd. Hij heeft nu alles in elkaar staan, en hij is ook al met de wandelwagen en maxi-cosi aan het spelen.
    De maxi-cosi heeft bijv een wiebelstand en een slaapstand, en dan zegt ie tegen de mc, "goed zo, ga maar slapen" alsof er al een kindje in ligt. Hahaha, hij heeft er al helemaal zin in. Zoals ik vroeger moedertje speelde met mijn poppen, zo is hij nu met de spulletjes.

Nee hoor, hij is niet gestoord. Hij heeft er gewoon veel zin in.:p

Hoe is dat bij jullie?

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Haha, je man heeft er inderdaad wel erg zin in. Zo lief is dat he?

Mijn vriend ook. Mc enzo zijn nog niet geleverd (week 49 pas). wel is babykamertje klaar (op aandringen van mij, spullen hadden we toch al in huis). Babyfoon hebben we laatst gekocht, op aandringen van mijn vriend;). Er zit zo'n leuke functie op bij ouderunit. Ik moet dan van mijn vriend op de baby kamer staan, naast babyunit. Hij neemt ouder unit en spreekt via de spreekstand op ouderunit. Meestal gericht voor de kleine. Ook van ga maar lekker slapen, stil maar, niet huilen etc en gaat kinderliedjes zingen:D

Als ik op de bank lig, maakt hij mijn buik bloot en spreekt dan tot de kleine. Ook zo lief. Om weg bij te smelten.

Of als hij weer eens thuis komt met de zin: "sorry schat, ik zag het liggen/hangen en kon het niet laten het te kopen". Tot een paar weken terug had hij dat niet, dat koopdrang. Dat begint nu te komen. Het is niet dagelijks, gelukkig.

3. MissT

MissT Niet meer actief

Hahahahaa, mijn lief ook hoor!
    De kinderwagen staat hier in de kamer, en soms loopt hij langs en dan gaat ie er opeens mee door de kamer lopen :D hahaha zo schattig!

4. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Mijn vriend kwam begin deze week met een mini koffertje thuis...om de kleertjes van ukkepuk mee te kunnen nemen naar het ziekenhuis!
    Want ja mama een tas dus moet onze kleine meid ook een eigen koffertje hebben.
    Zoooo lief!

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nog helemaal niets gekocht op een paar kleertjes na, maar sinds de positieve test praat mijn man regelmatig tegen mijn buik. ' Hallo baby, papa hier, heb je een leuke dag gehad met mama' ? Soms gaat hij ook onder de deken, zodat ik het niet hoor want dan heeft hij geheimpjes ofzo met de baby ( vraagteken smiley )

Maar super super schattig ja

6. Chai

Chai Niet meer actief

Mijn vriend doet dat met kleertjes, dan legt hij zoeen rompertje op zijn borst. En dan kloptie zo op die billetjes, dan praatie ertegen. Hahaha.. leuk om te lezen van anderen ook. :D

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Hahaha, ja hier ook, en nu telkens:
    'Andy! wanneer kom je nou, ik wil je ook eens vasthouden!'

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Haha, lief he! Mijn man communiceerd met de kleine via mijn navel... Tja..

toen ik zwanger was van onze dochter had hij ook regelmatig onderonsjes met haar :)

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ben ik de enige die niet zo'n vriend met levendige fantasieen heeft? :(:)

die van mij gaat dan weer wel uitgebreid voor het sinterklaasjournaal zitten ;)

10. smartie1980

hihihihi, goed he, dat zij er ook naar toe leven. In het begin was dat toch minder. Hij was wel heeeel blij, maar het duurde ook nog zo lang.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, lief hoor, die mannen die zo begaan zijn met de baby!! Mijn man zei laatst heel lief; weet je hoe verliefd ik op je ben, als je daar zo met die babykleertjes staat te frutselen? En hij heeft al maanden het wipstoeltje in de woonkamer staan. Daarnet heeft ie de auto gestofzuigd omdat we morgen naar een feestje moeten, kwam hij vragen hoe de easybase voor de maxi cosi erin moet, die had hij er zelf alvast in gezet! Ja, ik ben echt gek op mn mannetje!!

Hier word niet tegen mn buik gepraat ofzo, maar hij vraagt wel altijd hoe het met zijn 2 liefjes gaat, hoe het met de kleine is, en als ik bv op zijn buik kom liggen ( Euh, met knieeen en ellebogen ondersteund ) dan vraagt ie of ik de baby niet plet, want dat wil hij niet. Ik mag bv ook niet een beetje in mn buik porren om de baby wakker te maken dat vind hij zielig ;)

12. Chai

Chai Niet meer actief

Denk dat we maar boffen met aldie lieve mannen om ons heen. :D

13. misa

misa Niet meer actief

Hahahaha wat leuk om te lezen!
    Hier heeft mijn man ook al weeeeeeken erg veel zin..! Hij kan de kleine er wel uit kijken soms..! Schatje!
    Spelen met de spulletjes heeft hij bij bezorging wel ff gedaan, maar toch ben ik daar meer van..! ;)

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee mijn man is ook niet zo.. (Helaas)

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Manlief heeft er ook al zoveel zin in...elke avond in bed heeft hij even ''een momentje met de kleine'', praat dan volop tegen haar...zo grappig/lief! :)

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha die van mij is ook helemaal in de weer met de kinderwagen en maxi cosi, hij kan niet wachten om er mee rond te rijden!

17. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Mijn man is jaloers en voelt zich een beetje zielig dat ik de kleine wel kan voelen.. hij zou wel willen ruilen, want hij wil het zo graag al voelen. Gaat dat dan ook met een lief pruillipje staan vertellen, het schatje!

18. smartie1980

Hihi, dat had mijn man ook. Inmiddels kan hij het ook van buiten voelen.

19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Haha mijn vriend "praat" ook via mijn navel met de kleine, want ja zo kan de kleine hem het beste horen haha zo lief :D

20. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat kunnen die grote stoere mannen dan lief zijn he dames!
    mijn man heeft het ook helemaal, s ochtends en s avonds zijn baby momentje, dus voor mij een smelt momentje.
    met de babykamer mocht ik me ook al niet mee bemoeien en hij vraagt wel honderd keer per dag hoe het met zijn baby gaat.
    ik moest van hem nu al telefoonbriefjes maken voor de bevalling en de ziekenhuistas inpakken enz enz...helemaal leuk dus.
    had het eerlijk gezegd niet verwacht dat hij er zo druk mee zou zijn.

gr suuzie

Deel Deze Pagina