Hoe vertel je het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne87, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dankje. De reactie was tranen en heel veel blijdschap! Het duurde even voor het kwartje viel.. maar die blikken toen ze het door hadden waren onbetaalbaar!

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij gaan een foto maken van onze schoenen, die van de kids en van babyschoentjes. die doen we in een lijstje en mogen de kids aan de oma`s en opa`s geven.

we zitten alleen nog even met wanneer we het de kinderen vertellen.
    mn buik is nu al vaak opgezet en een riem zit al niet lekker meer als ik zit, dus ben bang dat het snel gaat opvallen. onze kinderen zijn 4 en 6 en hebben dingen erg snel door.

als de kinderen het weten vertellen we het de oma`s en opa`s en na de echo (als die goed is natuurlijk) de rest denk ik.

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik was gewoon zodanig in shock dat ik weer zwanger was (was ook compleet per ongeluk gebeurd) dat ik belde naar mijn moeder.
    We waren net wezen zonnebanken en hadden een nieuwe afspraak gemaakt en een uur later kwam ik erachter dat ik zwanger was, dus ik heb ze meteen gebeld en gezegd dat ze de afspraak mocht afzeggen, tenminste voor mij dan, want dat ik weer zwanger was.

Ze waren even overdonderd als ikzelf, maar wel héél erg in de wolken. Bij mij duurde het even vooraleer ik 'blij' was, tja blij ben je sowieso, maar vooraleer ik het ergens een plaatsje had gegeven dat ik weer zwanger was...

4. samaa

samaa Niet meer actief

Wij hebben sleutelhangers met I love opa/I love oma gekocht, stukje cellofaan erom met een roze en blauw strikje, en deze gegeven

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

RSL wat leuk met dat gedicht! Erg origineel!

Wij hebben onze dochter een t-shirtje aangedaan met op de voorkant: Pssttt geheimpje.. En op de achterkant: Ik word grote zus!! :)

Duurde even voor het kwartje viel, maar de reacties waren erg leuk :D

Deel Deze Pagina