hoi....ik wil graag weten wat het beste standje is om zwanger te raken en als hij in je gekomen is hoelang moet je dan blijven liggen?
hoi, Ik heb weleens gelezen dat het missionaris standje het beste zou zijn. Ik zorg wel dat ik onderop eindig anders raak ik mijn "toekomstige kindjes" kwijt even 10 minuutjes blijven rusten.... groetjes
standje maakt volgens mij niets uit. ik bleef altijd 5 minuutjes liggen daarna en dan naar de wc want wil natuurlijk geen blaasontsteking! en we klusten om de dag! gr
ik vrij gewoon hoe ik dat op dat moment lekker vind, blijf niet liggen en ga meteen alles eruit plassen op de wc en toch was ik binnen 1 ronde zwanger (dat zegt mij dus dat het niet veel uitmaakt) wat ik me WEL kan voorstellen dat het net het laatste zetje kan geven als het langer duurt en moeizaam gaat maar in eerste instantie zou ik gewoon fun hebben met je man en van elkaar houden dan volgt een kindje vanzelf wel!
Hoe moet je vrijen voor een beeb? MET HEEL VEEL PLEZIER! bij mij was het 2 v.d. 3 keer raak met mij bovenop
Het maakt echt helemaal niets uit hoe je vrijt en wat je daarna gaat doen. De zaadjes gaan met een snelheid van gemiddeld 16 km per uur naar de baarmoeder! (bron: de zwangerschapsbijbel) Ze halen hoe dan ook het eitje. Als het er eenmaal inzit gaat het er niet zomaar uit. En plassen moet niets uitmaken want je plast niet vanuit je baarmoeder. Ook komt het plas daar niet langs. Ook is het lichaam van een vrouw zo gemaakt dat het het zaadje een handje helpt met haar slijmies... Je mag dus elk standje doen die je zelf wil en waar je maar wil. Helaas werkt standje 69 niet Het is alleen voor jezelf misschien een fijn idee dat je nog even blijft liggen, maar het sterkste zaadje zal alles overwinnen. Ik hoop dat ik ieder die de fabeltjes nog in zijn hoofd heeft, heb kunnen geruststellen. Ik raad ieder die net als mij in het begin helemaal van niets weet "jouw zwangerschapsbijbel" aan onder redactie van Anne Deans. Hier staat super veel info van bevruchting t/m de bevalling. Liefs Bollie
Het maakt inderdaad helemaal niets uit, wij hebben het in de 1e rondes geaan dat ik bleef liggen, om de zaadjes binnen te houden, maar in de ronde dat ik zwanger raakte ben ik meteen na het klussen na het toilet geweest Er blijven genoeg zwemmers over om je zwanger te maken, dus gewoon vooral genieten!