Hoe vertel je je moeder dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mejosje, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Toch leuk om zo een beetje de reacties te lezen van andere ouders die ook helemaal geen vermoeden hadden. Herken in de zinnen die gezegd zijn tegen jullie (voornamelijk over het genieten en eerst even werken etc) echt enorm van wat mijn mams altijd zegt.

Ik ben op dit moment 27, opzich in mijn omgeving nog erg jong om te beginnen met kinderen (iedereen begint ergens in de 30 in mijn omgeving...) Wennen is het allemaal wel zeg!

Ik vind de eerste hulp bij oppassen echt een leuk idee :) die ga ik denk ik pikken!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Voor mijn moeder zal het ook als een donderslag bij heldere hemel komen omdat ik altijd heb gezegt geen kindjes te willen. Ben ook wel héél benieuwd hoe ze gaat reageren maar ik weet wel zeker dat ze blij zal zijn, daar twijfel ik niet aan.
    Het idee met de gebakdoos met beschuit met muisjes vind ik leuk! Die gaat op de ideeen-lijst ;)

3. Rezah

Rezah Lid

19 mrt 2009
    56
    0
    0
    Flevoland
    Het ligt eraan hoe je je zelf het prettigst voelt om het te zeggen. Is het voor jou makkelijker om het op een komische manier te vertellen, kies dan bijvoorbeeld daarvoor ;)

Zelf heb ik gewoon iets gezegd als "Nou mam, eh, ja nou ja je word oma!" haha!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha ik zat al in de trant te denken van 'nou ma je word oma, wanneer kom je behangen :D '

Deel Deze Pagina