Hoe vertel je je vriend/man dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PeaceLove, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@ Janne87
    Ik vind jou verhaal echt heel leuk om te lezen.
    Tuurlijk dat je meteen wilde testen. Dat is logisch...
    Erg knap dat je het eerst nog een week kon uitstellen.
    Wat zou jou vriend met spanning hebben gewacht totdat je terug kwam.

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Leuk topic!

Ik heb s'middags alleen getets! Man kwam rond 22.00 uur thuis uit zijn werk. Heb hem toen het boek 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun cadeau gegeven. (die had ik dus wel al eerder besteld op bol.com)

Was echt een schot in de roos! Hij was door het dolle heen en het boek is ook echt heel leuk voor mannen!

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Nou ja, ik had het eerst niet echt door dat ik al zo lang over tijd liep, we waren op vakantie en ik realiseerde me ineens 'shit, ik had tampons mee, die zijn onderhand toch wel aan de beurt!' ;)
    En die spanning, inderdaad, je had zijn gezicht moete zien! :D

4. nijnonijntje

Haah ik zie het al helemaal voor me...
    Denk dat het beter is zoals jullie het hebben, dat je het bijna vergeet dan dat je er elke dag op zit te wachten.

Het blijft een leuk verhaal echt waar. hihi grappig!

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Geliukkig zijn di t-shirts voorgedrukt! Maarik snap het helemaal :D
    Je kan ze bestellen op een site. Zal em weer eens opzoeken.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb het boekje van Kluun hier al sinds september 2008 in de kast liggen, maar vriendlief heeft het nog niet gezien :) Dus die krijgt ie als het eindelijk een keer raak is..

Of we samen gaan testen weet ik niet, zien we dan wel weer.

7. PeaceLove

PeaceLove Lid

10 jan 2010
    54
    0
    0
    Algemeen medewerkster in een wellnes centrum.
    Amsterdam
    Whoee, wat een leuke reacties al!
    Dat kluun boekje is wel een heel leuk idee idd..
    Die van die buik is ook zo lief! Alleen mijn vriend zal dat niet doorhebben denk aangezien ik m al een maandje paps noem haha..:p

8. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Ik test altijd alleen...helaas nog nooit positief getest maar goed ik heb een klein rompertje in de kast liggen met erop my best friend en die ga ik hem dan geven...dan moet het duidelijk zijn.

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben 20 mei op ons trouwdag besloten dat we graag kindjes wilden,

eind juni zijn we op vakantie gegaan met mijn ouders+zusje,
    daar zijn we gaan zwemmen met dolfijnen, er stond: verboden te zwemmen met dolfijnen als je zwanger bent !! aangezien ik chronische ziek ben en het lastig zou zijn om zwanger te worden gingen we er niet vanuit dat ik zwanger was, dus ik vulde het papier in met : NIET zwanger, eenmaal in dat water was de dolfijn gek op mij ! bracht mij mijn bandje terug wat ik verloren was en moest hem zelfs van zijn tong afhalen,
    die trainer vroeg nog of ik echt niet zwanger kon zijn omdat dolfijnen dat aanvoelen,
    toen hadden we beide al een vermoeden, maarja geen test op vakantie dus zeker weten deden we het niet,

manlief had na de vakantie op 3 juli een sollicitatie in een andere stad en ik ging mee om daar te winkelen, heb daar een test gekocht en deze gedaan in de v&d, toen hij terug kwam en ik hem vroeg hoe het ging zei hij dat hij het gesprek zelf niet lekker lopen en toch niet wat het eerst leek, dus heeft gezegt de baan niet te willen, toen hij dat zei.. zei ik : maar schat.... je hebt een baan nodig... ik ben zwanger !! en liet hem de test zien, (middeni in het centrum)
    ( hij moest zelfs huilen van geluk !! het was in 1 x raak :D )

de tweede keer ( is mk geworden) was ik ook in 1 keer zwanger, en heb ik gewoon een test op de wc gedaan en manlief gevraagt of hij mee wou kijken omdat het streepje wel erg licht was,

de derde keer ( een maand na de mk was meteen WEER zwanger) ging het eigenlijk ook zo, thuis plassen, en samen aflezen :p

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wel heel mooi met die dolfijnen zeg. wauw.
    en zo samen testen ook wel heel speciaal.

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Moet nog maar even naar bol.com denk ik die van Kluun vind ik ook wel erug leuk! Ik heb er nooit bij stil gestaan dat je ook alleen kan testen en dan verrassen! Stom hè, ik wacht tot in het weekend dat we samen kunnen testen. Ik heb nog kans, ik heb nog geen twee streepjes gezien! Bedankt meiden, leuk!:D

12. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Hier ook naar de boekhandel gerend en het boek van Kluun opgehaald (echt een aanrader!).
    Helaas werd dit een miskraam.
    Nu voor de tweede keer het boekje van Kluun ingepakt in een verfrommeld papiertje (voor de herkansing) en hij herkende het meteen!

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wat een ontzettend leuke ideeën!!! geweldig!!! ik probeer nogsteeds bij mijn manlief te ontdekken wat hij wilt! samen of verrast worden?!?! ooit zei hij eens verras me maar...maar hij zei laatst weer we doen t samen :s dilemma!!!hahaha maar als hij toch verrast wilt worden heb ik leuke tips ;)

14. nijnonijntje

Wauw super met die dolfijnen.
    Ik krijg er kippevel van..
    Echt heel mooi.... daar denk je vast en zeker vaak aan terug..

15. katriena01

19 jan 2010
    36
    0
    0
    Wij testen samen, en mocht het zijn dat ik een keer alleen test,
    dan zou ik de volgende dag meteen iets halen voor baby`s ,, zag een leuk baby shirtje met de tekst: Ik heb meer haar dan papa,, of mijn papa is de beste,, en ook 1 van, ik kan stinken maar wat dacht je van papa?
    hahah ik denk dat ik dan zon shirtje zou geven,, en dan zijn reactie maar al e graag wil zien

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

klopt :D... het is en blijft een mooi moment :D

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    wat een leuke verhalen!!!
    Manlief wil graag samen testen, dus dat zullen we zeker gaan doen als het zover is...hoop dat ik niet meer zo lang hoef te wachten;)
    Heb m bij kerst al een boekje gegeven over hoe mannen praten met andere mannen als vrouwen zwanger zijn,
    die van mij is niet zo'n lezer,ga kluun dan zelf wel lezen;)

Iedereen succes!

liefs miek

18. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Mij wordt nog steeds verweten dat ik alleen de test heb gedaan haha. We hadden al zo vaak samen getest (maar ik had ook al heel vaak alleen getest) maar het was toch nooit raak. En zo dacht ik deze keer ook..... Toen er 'zwanger' stond was ik helemaal hyper en heb ik hem meteen gebeld dat hij thuis móest komen! En toen meteen de test in zijn handen geduwd haha.
    Mocht er een tweede keer komen, dan word ik geacht op hem te wachten haha.
    Maar wel leuke ideeen hier. Ik zou alleen zelf geen seconde in zijn buurt kunnen zijn zonder het te vertellen.....

19. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Wat een leuk onderwerp! meestal wil ik het al meteen op NOD weten, en mijn vriend heeft zoiets van: wacht eerst maar eens af of je echt over tijd gaat. Dat kunnen vrouwen toch niet... :D Ik heb helaas al 2x een mk gehad, dus ik zou ook wel geduld willen hebben maar heb toch vaker 'goede hoop'.

We hebben 1 x samen getest met zo'n digitale, die zei gewoon 'zwanger' en dat was wel superleuk! Ik deel dat moment liever, ik moet dan gewoon iemand hebben om er samen van te genieten!

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Wat een leuk topic zeg!

lees echt een paar mooie!

Van die dolfijnen vind ik echt mooi zeg!
    En van dat hoi papa op je buik is echt een super idee!

Ik heb nog geen idee hoe ik het bij een 2e ga vertellen..
    vind het ook wel een leuk idee om ons zoontje een shirtje aan te doen met een tekst... maar voordat je dat binnen hebt.. zolang kan ik echtniet wachten met vertellen!

Deel Deze Pagina