hallo dames ik heb er ook over gefantaseerd.. maar ik heb ook geen idee.. mijn vriend en ik gaan in july op vakantie.. hij heeft wel gezegt as het voor die tijd raak mag zijn dan vraag ik je op vakantie waar iedereen bij is ten huwelijk.. !.. zo lief.. aangezien mijn vriend 31 is.. vindt ik het zo lief!
Dag lovepeet, Ik hoop ook voor je dat het voor die tijd gebeurt. Ik vind het inderdaad ook erg lief van je vriend. Succes
Hee hallo!! Ik heb `morgens heel vroeg de test gedaan en toen mijn man wakker gemaakt met : "Papa,je moet wakker worden...."Normaal gesproken is hij zo duf als een konijn als hij wakker wordt maar daar had hij toen absoluut geen last van!!!Hij stond gelijk naast het bed te roepen dat ie vader werd! Groetjes,
Ik vind op je buik schrijven Hoi papa echt heel erg leuk.. Zag ook dat ze leuke buibanden verkopen bij www.buikbanden.nl met bijvoorbeeld de tekst: Made by ... (naam vriend)
een buikband is ook wel leuk. maar vaak nog veel te groot. lijkt me niet handig die dan al om te doen. in een mooi doosje zou wel kunnen
Dat is ook leuk, ze verrassen. Ik wilde gaan testen als hij erbij was, maar aangezien meneer deze week smorgens vroeg al om 6 uur de deur uit gaat, wilde ik het zondag doen. Zaterdag is hij wel vrij, maar dan moet ik de hele dag werken. Ik heb 2 testen zaterdag gekocht, maar nog steeds aan het uitstellen, want ik voel me totaal niet zwanger, en wacht gewoon op de rode duivels. Als ik vrijdag nog niet ongi ben, dan doe ik vrijdag een test. Kan ik het hem ook vertellen als hij thuis komt...( als het raak zou zijn )
dankje nu nog kiezen welke van jullie tips ik ga gebruiken. ik wil het morgen aan mijn vriend vertellen. hij komt namelijk morgen pas thuis ik ben zo benieuwd hoe hij zal reageren
Ik testte op een zondagochtend om 7:00 positief, en heb gewoon die test onder zijn slapende neus geduwd Helemaal niet over gedacht om hem speciaal te verrassen, dan zou ik het veel te lang voor me moeten houden
Misschien kun je iets leuks doen met allemaal kaarsjes lekker koken en dan een leuk kleinigheidje. Dat hij zeg maar al in een romantische sfeer binnenkomt. En als je kan de spanning een tijdje ophouden Hij gaat vast dood van de zenuwen
@nijnonijntje, dat is een heel leuk idee oehh ben nu echt benieuwd . en ook hoelang ik het vol kan houden zonder het te zeggen. snel morgen even nieuwe kaarsen halen en bedenken wat te koken. ik denk dat ik een speentje koop met papa is de beste
Zo'n speentje is echt heel schattig. Laat maar weten hoe hij reageerde, ben erg benieuwd geworden. Succes meid!
@ All: Wat ook leuk is om heb een beschuit met muisjes te geven dan wel roze en blauwe. En als je dan s'ochtends test kan het als ontbijt op bed of anders s' avond bij de koffie. Ook leuk om de test in een ballon te doen, die opblazen en hem lek laten prikken als hij thuis komt uit zijn werk! Of een boekje met beste papa van de wereld of een tegeltje met een tekst wat slaat op papa worden. Ik vind het zelf ook erg moeilijk, ik zou niet weten wat ik op dat moment zou doen waarschijnlijk hem heel hard uit bed roepen of anders als hij aan het werk is hem bellen! Maar zover is het helaas nog niet we moeten eerst nog maar eens flink klussen hihi! Liefs x,
hoi meiden. ik heb hier laatst geschreven dat ik jullie tips hard nodig had omdat ik een positieve test in handen had. nu wil ik even met jullie delen hoe ik het uiteindelijk heb verteld. ik heb gereserveerd bij een restaurant met veel kaarsjes enso. hij vroeg zich meteen af waarom we zo in het midden van de week uit eten gingen. maar ik gewoon van is toch leuk . ik ben tijdens het eten naar de balie gelopen en heb met de bediening afgesproken dat bij het toetje het speentje van 'papa is the best' op de lepel word gebonden voordat ze deze serveerde toen eenmaal het toetje kwam had hij eerst niks door totdat hij ineens het speentje zach en hij was super blij en hij begreep ineens waarom we uiteten gingen haha
Wat leuk dat is wel heel origineel zeg! Daar had ik nog niet aan gedacht. Hier weet ik ook nog niet hoe ik het deze keer ga doen. Misschien ga ik eens bellen met klanten in Denemarken om te vragen hoe je in het deens zegt ik word weer papa en dan laat ik dat op een shirt drukken met een foto van de posi test ofzo of en dan als we 12 weken zwanger zijn kan hij die aan doen als iedereen het mag weten dat zal hij nog doen ook haha. En anders testen we samen en gaan lekker dagje uit met het hele gezin om het te vieren.