Gefeliciteerd Jen, super! Ik vind die van Enjoylife ook heel gaaf en orgineel misschien dat ik die van dat ontbijtje wel ga gebruiken!8) Keep up the good ideas! (ofzo) haha
Hele leuke verhalen allemaal. Hoor dat ik ze ook binnenkort kan gebruiken!!! Mijn vriend vindt de groep Mooi Wark, een leuke band, en daar hebben ze ook kinder t-shirts van Met ''Mooi Wark'' er op, denk dat ik zo'n shirt zou geven. Vond ik ook wel een orgineel idee Toch?
wij testen niet samen maar ik zeg uhhh flap volgens mij ben ik zwanger kijk maar (heb 1 keer valse test gehad) en zo het
Absoluut! Het is voor hem natuurlijk helemaal te gek als ie zo'n klein shirtje ziet van zn favo?! band! Ik vind t leuk!
Ja heel leuk Kwebbel, heel persoonlijk! Ik vind dat idee met "hoi papa" op mijn buik schrijven echt heel erg leuk.. Enne ook hier ligt het boekje van Kluun al ingepakt te wachten (en een zwangerschapsdagboek als kadootje voor mijzelf )
Leuk joh!! Erg orgineel bedacht... Super Was je niet doodnerveus, totdat moment.. Ik zou geen hap door mijn keel krijgen door de zenuwen hihi
wat een leuke ideeen allemaal! Ik heb geen flauw idee of we samen testen of niet. Dat tshirtje van Mooi Wark vind ik ook een leuk idee. Mijn man heeft al een shirt van hun en een vest dan is zo'n kleintje natuurlijk ook gaaf!
hee wat leuk allemaal, Als ik volgende week zwanger blijk te zijn (zou wel een wonder zijn maar zeg nooit nooit) dan ga ik super kleine nikes halen. Een tijdje terug wou hij ze al bijna zelf kopen. Bedankt voor de tip!
Mijn man is al na 3 maanden gek van de (mijn) maandelijkse 'spanning' Dus die riep laatst : laat het me maar weten als het zover is (lekker makkelijk Nu is ie over 3 dagen jarig (op mijn NOD) maar heb zojuist positief getest.. is er eenl euker verjaardagscadeau? Alleen jammer dat ik heeeeeel slecht ben in geheimen bewaren..
Niet volgehouden, Voor mijn eigen gemoedsrust gisteren nogmaals getest en hartstikke zwanger. Toen kon ik mijn gezicht niet meer in de plooi houden. Geen verjaardags cadeau dus, maar hij is wel helemaal blij.. en een beetje heel erg beduusd, haha x leo
Als ik echt overtijd ben en symptomen heb wil ik graag samen testen, samen een gat in de lucht springen en blij zijn. Daarna overlaad ik hem denk ik elke week wel met een cadeautje dat ie pappa wordt, maar het samen testen lijkt me toch erg mooi.
Ook ik vind het buik schrijven en het boek van Kluun erg leuk. Misschien als ik een keer positief zou testen dat ik het dan allebei doe. Weet alleen niet welke volgorde. Denk eerst de buik en daarna ,om hem alvast op weg te helpen, het boek kado te geven.
Van die buik is idd heeeeeeeel erg leuk! Ik heb zelf wel dat boek van Kluun gelezen, geweldig!! maar mn vent houdt alleen van lezen als het om tweakers.net gaat verder leest hij dus eigenlijk nooit (ja op brieven enzo dan na)
BIj de eerste liep ik zo gillend door het huis dat er geen ruimte meer was voor een verrassing... Voor een volgende laat ik voor mijn oudste zoontje een t-shirt drukken met 'Hé pap, ik word broer!' Of ik zet er gewoon 'grote stoere broer' op en gebruik het meteen voor de rest van de familie lekker economisch