Wat voel/zie je bij 6 weken ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deva, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deva

Deva Lid

4 apr 2008
    14
    0
    0
    Nieuwerkerk
    Hallo dames,

Ik ben rond de 6 weken zwanger. Heb veel last van ongi pijn.
    Volgens bekenden van mij is dat "normaal", die hadden het ook tijdens hun zwangerschap.
    Toch ben ik een beetje ongerust, want was gister bij de gyn en die zei dat het vruchtje scheelt met een week. Ik zag iets licht kloppen en daarna zei hij dat ook, maar moet pas over 3 weken gaan om alles vast te kunnen stellen.
    Ben ik te snel om wat te zien of kan je nog helemaal niets zien met 6 weken ?

Het enige wat ik zag was een rond vlekje van ongeveer 3,5 mm.

Heluuuup !

edit moderator: ik heb je topic verplaatst naar zwangerschap. Het 'ik ben zwanger'topic is er alleen om feliciaties in ontvangst te nemen. groetjes prinses

2. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :D

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D

4. Deva

Deva Lid

4 apr 2008
    14
    0
    0
    Nieuwerkerk
    Thx allemaal...en klusse mammie p.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    gefeliciteerd

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Gefeliciteerd!

7. Ambiance

Ambiance Lid

23 apr 2008
    37
    0
    0
    Twente
    Deva, gefeliciteerd.
    Met 6 weken kan het inderdaad goed zijn dat je nog erg weinig ziet, niets om je zorgen over te hoeven maken. Over 1-3 weken zul je al veel meer zien.

In zowel mijn 1e als ook de 3e (huidige) zwangerschap had ik het gevoel dat mijn menstruatie begon. Iedere keer een nieuwe vlag in (hihi) en zeggen: oh, nu word ik het ECHT, jee wat een buik- en rugpijn. Maar nee, hoor, telkens bleef het uit en verdween de pijn uiteindelijk toch weer. De 1e keer dacht ik dat ik ziek was ofzo, haha, deze keer wist ik echter beter ;)

Geniet van je zwangerschap!

8. Teddy83

Teddy83 Lid

8 apr 2008
    7
    0
    0
    Hoi

ik ben nu ook 6 weken zwanger. en krijg volgende week dinsdag me eerste echo.
    ivm met eerdere miskraam.

geniet ervan.

xx

9. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

10. chantje24

chantje24 Lid

27 jan 2006
    8
    0
    1
    arnhem
    Gefeliciteerd!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    gefeliciteerd! met 6 weken zie je idd nog niet zoveel...en ik had ook ongie pijnen..maak je maar niet zo druk en geniet ervan gr linda

12. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    Je ziet bij 6 weken nog niet zoveel inderdaad, over 3-4 weekjes zie je veel meer. En die ongipijn had ik ook, dus geniet er maar lekker van en op naar de echo!

13. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ook nog steeds ongie pijnen en soms een beetje bruin bloed... Is dit erg..? Ik ga morgen de VK bellen.. Hoe kan ik zorgen dat ik zsm terecht kan..? wil gewoon weten of alles ok is...

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap..dat bruine bloed kan gewoon van je vorige ongi wezen dat is om zo maar te zeggen oud bloed. En anders gewoon de vk bellen :)

15. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Gefeliciteerd!
    6 weken is nog erg vroeg en is er nog weinig te zien, vorig jaar had ik bij 7,5 week een echo en er was nog bijna niets te zien. En krampjes heb ik ook erg veel al neemt het nu af en helaas de misselijkheid toe :S

geniet ervan!
    liefs miek

16. Jompie

Jompie Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en heb het hartje duidelijk zien kloppen :D . Ons kindje is nu 6,1mm.
    Ik heb ook regelmatig ongi achtige pijnen dit schijnt het groeien van je baarmoeder te zijn. Vooral als ik het erg druk heb gehad of me druk heb gemaakt lijkt het wel erger even rustig liggen of zitten doet bij mij dan wonderen.

17. Kaatje911

Kaatje911 Lid

23 apr 2008
    7
    0
    0
    Duiven
    Ik ben nu 6,5 week zwanger en heb me een week lang hondsberoerd gevoeld; enorme darmkrampen niet normaal meer! Inmiddels medicijnen gekregen en het gaat sinds vandaag iets beter. Wat ik merk aan mezelf: gespannen borsten, kleine bobbeltjes om mijn tepels en zeer futloos haar. Vorige week had ik ook continu een ongigevoel maar dat is nu weg.
    Verder zie ik nog niet veel veranderen.

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee hee!

Ik ben nu ook (bijna) 6 weken en ik voel niets! Dat vind ik wel een beetje eng, maar mijn HCG is zo ontzettend hoog dat ik wel al van de week mee mocht doen met moeders voor moeders. Dan zal alles wel goed zijn, dacht ik zo ;)
    Het enige wat ik goed merk is mijn haar: 1,5 dag en het is spekvet! En mijn borsten zijn n beetje beurs, zo voelt t aan :) En obstipatie jah :( Kweet niet wat ik daar nou weer aan moet doen... Iemand tips?
    Ik krijg trouwens pas 4 juni mijn eerste echo, moet dus nog best lang wachten!

Liefs

19. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    kijk eens op www.zwitsal.nl en dan bij zwangerschapsmonitor. Daar kun je precies zien hoe het kindje zich ontwikkelt en hoe klein hij eigenlijk is bij 6 weken!

Deel Deze Pagina