Nou, sinds gisteravond wéér pijn in m'n rug.. Kon er niet van slapen en al helemaal niet op m'n zij liggen. Ik werd zostraks wakker rond half 5 en moest naar het toilet... en ben wat bloed verloren! Ook heb ik nu bij het afvegen licht roze slijm... en regelmatig rugkrampen... Kan dit een beginnende bevalling zijn?
Nou, ik meld me even weer.. Denk idd dat het begonnen is. Mannetje zit in het buitenland en is nu onderweg.. Weëen zijn erg pijnlijk en komen nu om de 5 minuten..
Spannend bo, succes! Las al regelmatig in topics die je opende dat je zo'n last had van voorweeen en van alles er om heen. Fijn dat het nu doorzet! STrax heb je je mooie meisje in je armen YOU GO GIRL!
Wow spannend hoor, ik hoop dat jullie snel jullie kleine meid in jullie armen kunnen houden. Heel veel sterkte in de strijd zou ik zeggen Liefs mariska
Suc6 meid! We zullen duimen dat je een voorspoedige bevalling hebt! Hopelijk is je man op tijd thuis!
Oh succes, erg spannend hoor! Hoop dat je mannetje idd op tijd is maar dat komt vast wel goed! Succes!