Kunnen ZS symptomen opeens veranderen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jdk, 6 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Om het eventjes uit te leggen:
    ik heb dus al 4 miskramen achter de rug, welja, 1 afbreking en 3 miskramen. De laatste 3 miskramen zijn van november '15 , februari '16 en april '16 (5w - 8w en 6w )
    3x op rij wist ik het zeker doordat ik wel heél erg slecht begon te slapen, al een paar dagen voor NOD en mijn temperatuur bleef hoog - variërend tussen 36.9 en 37.1°) En zodra we testten had ik dus ook een licht positieve test.. Maar goed, ik wist het dus wel altijd met zekerheid en op voorhand.

Deze cyclus ? Nu heb ik geen idee meer.
    Gisteren was ik nog zo zeker dat het niets was.
    Sinds 8dpo had ik 36.9° en 37° op 11 en 12 dpo. Gisteren: 36.7°, serieuze temperatuurdrop dus EN spotting. Erg weinig donkerrood bloed opeens, enkel bij het afkuisen.
    Vandaag is 14dpo, "normaal gezien" zou ik dus opstaan met lichte krampen en dan zouden ze vandaag er door komen oftewel morgen (maar hoe dan ook, gepaard met een ganse dag spotting ofwel op't einde van de dag echt doorbreken).
    Ware het niet dat dat dus wegblijft en mijn temperatuur opeens terug naar 36.9° ging EN dat ik opstond met pijnlijke boobies. (laatste MK had ik zelfs helemaal geen pijnlijke boobies)

Slecht slapen heb ik wel een paar dagen gedaan, maar niet zoals die cyclussen waarin ik wist dat ik zwanger was.. Dat veranderd slaappatroon is ook altijd mijn enige echte aanwijzing geweest.

Zou het kunnen dat de "pre-NOD" symptomen opeens volledig veranderen ? Ook al had ik 3x op rij dezelfde symptomen? Of is het gewoon valse hoop, wat denken jullie?

Pas morgen kan ik testen, het ochtendpiske was al weg voor dat men euro viel... :/

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Volgens mij is iedere zwangerschap anders en daardoor ook de symptomen die erbij horen. Ik zou me niet teveel vast pinnen op symptomen

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    bij mijn dochter wist ik het zeker, had een a4 vol met symptomen en deze zwangerschap HELEMAAL NIETS

Deel Deze Pagina