Mijn titel zegt het al: Waar kan je grote maten zwangerschapskleding kopen? Vorige zwangerschap was het een hele zoektocht. Bij de meeste winkels stopt het bij 46! Alle tips zijn welkom!
bij miss etam gaan de broeken iig tot 48, een aantal modellen daarvan vallen ook vrij groot. Wel passen! Sommigen pasten in 48 niet over mijn heupen terwijl ik een ander model 44 dan wel weer aan kon...
Ja dit probleem heb ik ook helaas. Het enige waar ik weet dat ze dit hebben is bonprix,ik had alleen veel liever een winkel gehad waar ik heen zou kunnen gaan met een beetje betaalbare prijzen ook. Hier ben ik gisteren naar Miss etam gegaan om een truitje te zoeken en tot mijn verbazing was de positiekleding er niet meer. Dit is in de meeste filialen vervangen door "kort" mode(zoals je ook de lang en plus heb bijvoorbeeld) Erg lastig dus om kleding te vinden
Ik heb maat 44-46 en kan ook geen normale leuke positie kleding vinden. Broeken kan ik wel vinden bij missetam, en eentje bij de Hema, de XL en die valt erg ruim moet ik zeggen. Daar moet dan wel een km af omdat ik gewoon heeeeel klein ben met korte pootjes. Jammer dat ze zo duur zijn, want volgend jaar draag je ze niet meer. In elk geval in mijn geval haha.. na dit kindje zijn we echt wel compleet. Truitjes kan ik helemaal niet vinden. Het zijn meteen oversized shirts. Ik ben maar 158 cm. En heb maar een B cup maat. Dus heel krom gebouwd. Ik draag nu gewoon shirts van de Hema met lange mouwen, eronder een hempje van de Hema, met leuke afwisselden buikbanden. (heb al een forse zwangerschapsbuik, mijn schoonfam zei al dat zij er zo op het einde bijliepen zo groot mijn buik nu al is).
Als je niet zo groot bent heb je in de lengte ook niet zo veel plek voor je buik, dus lekker naar voren groeien! Mooi toch? Tenminste, ik was echt trots toen je het goed begon te zien
Ik heb mijn broeken bij de bonprix gekocht. Shirts gebruik ik gewoon mijn eigen maat. Aangezien ik geen strakke shirt gebruik en meestal ook langere tunieken kan dat prima. Wehkamp had inderdaad eerst ook grote maten zwangerschapsmode maar gaat nu maar tot 48. Ik kwam net wel nog deze website tegen. zwangerschapskleding maatje meer | kleding zwangerschap grote maten
Gewoon passen!! Ik heb normaal maat 48 broek en ik heb nueen spijkerbroek miss etam maat 42 en een spijkerbroek maat 44 van de prenatal. En de tops rekken lekker mee van de h&m, c&a en Hema!Ik was eerst ook bang dst ik in mijn blootje moest gaan lopen maar het valt reuze mee! Trouwens, de broeken van de c&a vallen erg groot en gaan ook nog eens tot maat 48. Weer gewoon proberen!