Ik ben nu ruim 38 weken zwanger van ons 2e kindje. Nu had ik afgelopen donderdag ons zoontje heel weinig gevoeld, dus op het einde van de dag toch maar de verloskundige gebeld. Zij vond het toch verstandig dat ik eventjes naar het ziekenhuis zou gaan voor een CTG scan, zo gezegd zo gedaan.. Alles was goed met ons zoontje. Hij is gewoon ietsjes rustiger geworden Maar ook konden ze duidelijk op de CTG zien (en ik voelde het natuurlijk al eventjes) dat ik om de 5 minuutjes een (flinke) harde buik heb. Maar deze zijn vooralsnog niet pijnlijk. Om die redene hebben ze "gevoeld" en voelde ze dat ik 2 cm ontsluiting had. Gelukkig mocht ik gewoon lekker naar huis, maar wel met de mededeling, de kans is er dat we je vannacht terugzien.. Inmiddels is het maandagochtend, en vanaf donderdag nog steeds af en toe wat buikpijn en felle steken, maar verder houd het daarna weer op!!! Owwww ik vind het zooooo spannend, wanneer het nu gaat gebeuren. Bij 40 weken wordt ik anders gestript, omdat ze verwachten dat ons zoontje groot zal zijn.. (+/- 8 pond)
Ook met veel harde buiken en wat ontsluiting kan het best nog even duren. Ik heb daar al vanaf week 30 mee, en morgen zit ik al op 40 weken. Hoop dat het snel doorzet voor je!
Dat is zeker spannend! Iemand bij mij in de familie zit op dit moment ook te wachten 'tot het doorzet', maar echt rustig blijven is dan best lastig. Succes met wachten
Spannend he, wachten op het moment dat het echt gaat beginnen. Succes nog even! Hoop dat je snel aan de beurt bent