moet het ergens kwijt.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sasha, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Beste mense, ik ben hartstikke nieuw hier op het forum (heb me nog niet voorgesteld :oops: ) Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan op 9 januari, die waren beide positief. Eh, dus ik ga er maar vanuit dat ik zwanger ben :confused: Alleen ik weet bij god niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was :oops:
    Ik heb nu maar een afspraak gemaakt met de huisarts. Maar vanaf wanneer kunnen ze ongeveer zien hoe lang je zwanger bent?
    (ik heb nergens last van eerlijk gezegd, soms wat gespannen borsten en een "vol" gevoel in mijn buik) Ik ben er superblij mee, maar heb ook wel angsten....(ben nog een keer flink op stap geweest)
    Nog een vraagje, ik werk met diensten (is dat slecht? of kan ik beter snel mijn werk inlichten?)
    hmmm, ben superblij en super onzeker
    (voor degene die denken dat hier een 12 jarige puber spreekt, nee hoor, ik ben 34 jaar oud :rolleyes: )

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wat spannend voor je zeg. Ik denk dat ze dan bijv. een inwendige echo doen, want geloof pas na 6 weken dat ze uitwenig de vrucht kunnen zien.

Zelf ben ik ook nog flink wezen stappen voor ik het wist, ging er niet vanuit dat ik zwanger was. Maar heb wel overal gelezen dat het hoogstwaarschijnlijk geen kwaad kan, omdat je nog geen bloed band hebt.

ik hoop dat je snel meer weet (hoelang) en dat je er lekker van kunt gaan genieten!

Groet Snoozie

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Was het allemaal wel gepland of komt het heel onverwachts?
    Als je je laatste menstruatie niet meer kunt herrinneren, heb je dikke kans dat je verder bent dan 4 weken.