moet het ergens kwijt.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sasha, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Beste mense, ik ben hartstikke nieuw hier op het forum (heb me nog niet voorgesteld :oops: ) Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan op 9 januari, die waren beide positief. Eh, dus ik ga er maar vanuit dat ik zwanger ben :confused: Alleen ik weet bij god niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was :oops:
    Ik heb nu maar een afspraak gemaakt met de huisarts. Maar vanaf wanneer kunnen ze ongeveer zien hoe lang je zwanger bent?
    (ik heb nergens last van eerlijk gezegd, soms wat gespannen borsten en een "vol" gevoel in mijn buik) Ik ben er superblij mee, maar heb ook wel angsten....(ben nog een keer flink op stap geweest)
    Nog een vraagje, ik werk met diensten (is dat slecht? of kan ik beter snel mijn werk inlichten?)
    hmmm, ben superblij en super onzeker
    (voor degene die denken dat hier een 12 jarige puber spreekt, nee hoor, ik ben 34 jaar oud :rolleyes: )

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wat spannend voor je zeg. Ik denk dat ze dan bijv. een inwendige echo doen, want geloof pas na 6 weken dat ze uitwenig de vrucht kunnen zien.

Zelf ben ik ook nog flink wezen stappen voor ik het wist, ging er niet vanuit dat ik zwanger was. Maar heb wel overal gelezen dat het hoogstwaarschijnlijk geen kwaad kan, omdat je nog geen bloed band hebt.

ik hoop dat je snel meer weet (hoelang) en dat je er lekker van kunt gaan genieten!

Groet Snoozie

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Was het allemaal wel gepland of komt het heel onverwachts?
    Als je je laatste menstruatie niet meer kunt herrinneren, heb je dikke kans dat je verder bent dan 4 weken.
    Las toevallig net van iemand die had met 5 weken een echo gehad, dus je kan er vanuit gaan dat er een afspraak zal worden gemaakt voor een echo.

Succes !

4. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo !
    Profieciat met jou zwangerschap!
    Ik ben zwanger gerakt door de pil heen, en kwam per toeval erachter toen ik 16 w zwanger was.
    Ze hebben ook via de echo bepaald hoe ver ik was.... precies konden ze niet zegen, maar aan de groote van de baby konden ze schaten dat ik zo 16 w zwanger was.
    Succes! Sima

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd en dat je niet meer weet wanneer je laatste dag was ik denk niet dat je de enige bent maak je niet druk je krijgt toch zowiezo een termijn echo waarop ze kijken hoe groot het kindje is en hoe ver je precies bent

tja over het werken kan ik helaas niets zeggen ik zou zeggen luister naar je gevoel maar als het echt te zwaar is of gevaarlijk werk zou ik mijn baas vragen om wat lichter werk

succes met je zwangerschap en geniet er ook van ondanks je ongerustheid

groetjes nathalie ;)

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ohw, wat een lieve berichten allemaal, thanks ;)
    Ik ben zowieso rond de 5 weken zwanger (want ik weet zeker dat ik in die periode niet ongesteld geweest ben) maar het kan ook al veel langer zijn (ben een echte doos, kan het me echt niet meer herinneren....
    We hadden voor onszelf besloten dat we in januari serieus aan onze kinderwens gingen werken :D (dus welkom is het zeker) Al had ik niet gedacht dat het zo snel ging.....ben erg druk met werk/studie/paarden.
    Maar voorlopig hoop ik alleen dat alles goed gaat, en goed komt!
    (klinkt misschien heeeel stom, ik weet dat ik heeeel blij mag zijn dat ik zwanger ben enzo, dat ben ik ook, maar ik ben zooo bang voor de bevalling :( )
    anders hadden we waarschijnlijk al jaren eerder getracht kinderen te krijgen

7. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    hey Sasha
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Je moet maar even een afspraak maken bij VK en dan krijg je een echo,en dan weet je precies hoever je heen bent..
    Hier nog een schijtlijster voor de bevalling.Dit is mijn 2e zwangerschap,en heb een trauma van de eerste bevalling...Dus als je je angsten kwijt wilt kun je me altijd een PB sturen.. Want erover praten helpt wel een beetje...
    Geniet van je zwangerschap want het is wel heel mooi!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ken dat gevoel. Ben op zich niet zo bang voor de bevalling,maar meer dat ik van voor tot achter uitscheur haha.

hoop maar dat dat niet gebeurd.

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hier hetzelfde !

Maar ja, als het er eenmaal in zit moet het er ook op een gegeven moment weer uit :)
    Ik pas momenteel steeds struisvogelpolitiek toe, anders vreet ik me helemaal op en daar heb ik ook niks aan in dit stadium.

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Meis gefeliciteerd!

11. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    succes meid! tis spannend allemaal..

12. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Heee wat fijn om te lezen dat ik niet de enige muts ben! Doet me hartstikke goed ;)
    Voorlopig nog maar eens even kijken of ik ook echt zwanger ben....(heb 2 positieve test maar kan het eigenlijk nog steeds niet echt geloven)

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    :) :) Heb er wel 6 ofzo gedaan voordat ik het geloofde. Wederom heel herkenbaar. En sindsdien loop ik te stressen dat het misgaat, waar geen enkele aanleiding voor is overigens :rolleyes:

Deel Deze Pagina