Pfff... sinds deze avond jeukt alles!! Mn rug, buik, armen, hoofd.. gek word ik er van!! nog wat tips hier? Moet morgen weer naar de gyn maar zou fijn zijn als ik nu al iets er tegen kon doen
Ohhh vreselijk!!! Ik heb het ook een maand of twee gehad en nu sinds een week is het over! Het enige wat tijdelijk hielp was insmeren met menthol gel. Als ik bulten zou krijgen moest ikgelijk bellen want dat was iets met gal!
Echt zo vervelend! Heb nu geen mentholgel in huis, morgen gelijk halen. tnx! Heb ook geen bultjes. Ga zo wel smeren met aloe vera, misschien helpt dat wat!
ik heb dat ook vaak. gewoon vaak inssmeren met bodylotion en ik was me met olie van niveau. misschien kan je huid juist niet tegen parfum en moet je parfum vrije wasmiddel en douchegel ed gebruiken
Tnx! Ik smeer dagelijks in met lotion en gebruik al jaaaaaren dezelfde wasmiddel etc. Lijkt me sterk dat t daar aan ligt?
Heel vervelend. Ik had het in de eerste periode van mijn zwangerschap. Nu is het gelukkig over. Maar je wordt er echt gek van. De littekens staan op mijn lichaam van het krabben. Ik zweer echt bij mentholgel.
Tijdens mijn eerste zwangerschap herpes gestationes gehad (=extreme jeuk) en toen ik nog geen medicijnen kreeg hielp het bij mij enigzins om te koelen met icepacks of koud te douchen.
Ik heb weken zwangerschaps jeuk geland echt vreselijk niks helpt ! Je kan menthol crème proberen bij werkte het haast niet en heb een lange krabber gekocht hahaha omdat ik er niet bij kon!
Mentholgel halen! dat werkt iig verlichtend! En goed opletten of de jeuk niet.VOORAl bij je handpalmen en of voetzolen zich gaat concentreren. Dat kan duiden op zwangerschapscholestase. Je moet het zeker even melden bij de gynaecoloog..
Ik heb ook een jeukende buik en borsten. Ik kriebel een beetje over mijn shirt heen... zodat ik in ieder geval geen krassen kan maken . En ik scrub de boel om de zoveel dagen met een zoutscrub waar ook iets verkoelends inzit ( menthol denk ik ook ). Heerlijk! Stukken beter!
Heb het ook voornamelijk op mijn buik. Ik gebruik mentholpoeder en dat verlicht de jeuk gelukkig wel.
Hey meiden! Heb het inderdaad aangegeven bij de gyn. Gelijk met spoed allemaal labonderzoek (moest sowieso al standaard wekelijkse controle van urine en bloed), maar niks teruggehoord, dus zal niet mn galblaas wezen oid. Heb mentholgel gehaald, dat werkt wel fftjes voor kort! En ben paar keer onder de koude douche gegaan Nouja, nog fftjes! Woensdag groei-echo en toucheren en snel daarna inleiding wegens hoge bloeddruk, dus nog ff volhouden!!
Ik heb het de laatste 2 wk van de zwangerschap ook gehad, het is echt vreselijk. Eerst op mijn onderbenen en armen, en later overal. Mijn bloedwaardes waren ook goed. Mentholgel hielp eventjes, maar daar kreeg ik het erg koud van. Natte theedoeken erop leggen was lekkerder. Ik ben uiteindelijk 5 dagen eerder ingeleid dan gepland was omdat ik niet sliep door de jeuk. Sterkte ermee!