Hey dames, Waar ik heel benieuwd naar ben, is hoe jullie het jullie ouders hebben verteld dat ze (voor de eerste keer) opa en oma worden. Wij hebben het nog niemand verteld, omdat we willen wachten tot de eerste afspraak bij de verloskundige (duurt nog bijna 2 weken, poe poe). Als mijn toestand het toelaat natuurlijk. Anders gaan we het eerder zeggen. Natuurlijk hebben we het er wel eens over HOE we het grote nieuws gaan vertellen.... Iemand leuke ideeen??
wij hadden voor opa en oma in spee een fotolijstje gehaald waar 4 dingen in komen.. 1tje met de positieve test, eentje met de echo, eentje met een vraag teken en eentje vna ons 2je (vriend en ik) daarnaast een klein pakketje me3t rompertje, speen, en zokjes, I love opa of oma viel goed in de smaakt
Ik heb na vijf jaar lang medische malle molen en diagnose "u word nooit meer zwanger" kei hysterisch door de telefoon geschreeuwd dat ik zo onverstaanbaar was dat mijn ouders in paniek naar me te zijn gereden whahahaha kon niet meer praten. Bleef maar jammeren en gillen.
Ik heb cupcakes met babygezichtjes gemaakt en deze toen op tafel gezet zonder verder iete te zeggen. De helft van de cupcakes met roze mutsjes en de andere helft met blauwe.
Gefeliciteerd met je zwangerschap Wij hebben het mijn ouders verteld door hun een fotolijstje te geven met daarin de tekst: Je kunt me nog niet zien Je kunt me nog niet horen Maar als ik in .. (geboortemaand) word geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
Hoi meiden, dit kwam ik tegen op youtube! wij gaan het ook op deze manier doen of we net zo'n gillende moeder krijgen is de vraag?? Preggers Surprise - Pregnancy Announcement - YouTube te leuk filmpje!! liefs sandje
We gingen bij hen op visite en hebben niets gegeven behalve het vreselijke mooie nieuws! Was ook niet nodig iets te geven, ze waren ontzettend blij! Voor mijn dochter (15) had ik een paar babysokjes ingepakt en die gegeven: die blik: Wat!Echt! Huilen en lachen tegelijk
we zijn gewoon op de koffie gegaan. even praten over koetjes en kalfjes voordat we het vertelden "oh in ander nieuws. ik ben zwanger"