Wie zitten er ook allemaal in de vruchtbare periode? volgens de berekening(weet het nog niet zeker) is vandaag mijn eerste vruchtbare dag.
Meis, houd je aub niet vast aan de berekeningen die je online kunt doen. Als ik dat had gedaan was ik nooit zwanger geworden! Mijn ei komt of op CD15 of zelfs op CD25! Dat varieert per maand. Dus beter kun je tempen of ovutesten gaan gebruiken. Werkt perfect! Succes meid!!
hoii ik heb ook deze week mijn vruchtbare periode ik heb een app op me telefoon die dan aangeeft wanneer het ongeveer gaat beginnen en vanaf dan begin ik met ovulatie testen ik denk dat die donderdag of vrijdag positief zal zijn xx
Ik temperatuur ook wel hoor!! Maar om nou mijn hele cyclus om de dag te moeten klussen...dat is ook weer zoveel, vandaar beetje een verekening van ongeveer. Vanochtend was mijn temp ineens wel heel laag, normaal zo tussen 36,6 en 37.0. Vanochtend wastie 36,2 ???
He dames ik lees ook even mee, zit ook in mijn vruchtbare week! Maandagavond geklust, vandaag voor t eerst beetje rekbaar slijm en vandaag een heeeeeel licht streepje op ovutest. Wat denken jullie vanavond klussen en dan elke dag? Of ben ik dan al te laat? En hoeveel dagen zouden jullie elke dag klussen? Ik bedoel hoelang duurt vruchtbare periode? Spannend allemaal he, wij willen graag ons 1e kindje! En jullie? Thanks!