ruim 39w zwanger.kramp liezen,steken bekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dianevz1983, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianevz1983

3 mrt 2009
    54
    0
    0
    kraamverzorgende
    Veenendaal
    Pff was even benieuwd of er nog meer zijn die dit herkenne. Ben woensdag uitgerekent. En heb sinds een week of 2 heel vaak met staan/lopen op wc zitten kramp in mijn liezen/been? En als ik dan buig of been optrek is weer over maar schiet er zo weer in. Zo heb ik dagen dat dat bijna hele dag door is zoals vandaag ook van de week ff boodschappen doen.nou was geen pretje! Heb wel bekkenklachten ook met 30w gestopt met werken. En fysio was toen ook bang dat hernia kon worden omdat vanuit wervels/rug ook zeer deed. Nu ff pas na bevalling fysio .herkent iemand deze klachten?
    Ook heel veel steken in bekken/onderbuik vooral met lopen en als kleine beweegt doet ook erg piijn soms. Soms denk ik zou er wat rommelen?is 2e en vorigd x ingeleid na 42w 3d dus geloof zelf nie zo in dat zelf begint. En ook afspraak gyn woensdag kijken of evt eerder inl mogelijk is ivm bekkenkl. Vorige week was ze nog niet goed ingedaald,niet vast dus willen ze dat niet.maarja bij 2e kan zelfs pas met bevalling zijn.. zou ze misch toch verder aan indalen zijn daarvan die steken?
    Hoop dat andere zijn met herkenbare klachten als deze!ben echt chagerijnig v pijn enzo hoop kleine snel te zien!:)

2. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit ook in de laatste loodjes en heb dezelfde pijn, echt elke beweging doet zeer!! Blegh. Ik heb het gevoel alsof de kleine zich in één keer door m'n bekkenbodem probeert te duwen :). Of het samenhangt met je bekken weet ik niet, ik heb ook BI maar ik heb zelf meer het gevoel dat het te maken heeft met indalen (was die van mij ook nog mee bezig)? Geen tips helaas, ik kan je alleen sterkte wensen en hopen dat het voor ons allebei niet zo lang meer duurt! ;)

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik ken het!
    Hier ook BI vroegtijdig gestopt met werken, en tja nu vreselijke pijn in mijn liezen ( spierpijn) wat ik niet voel wanneer ik lig of zit maar lopen moet ik wijdbeens doen zowat en de wc is al een hele toer :$
    Boodschappen doen gaat haast niet meer.
    Vreselijk, het enige wat de VK zei is een stevige buikband dragen die je spieren helpen ondersteunen en evt. paracetamol maar dan alsnog niet teveel doen.

Zelf neem ik het niet, want ben er niet zo van als je zwanger bent maar het kan geen kwaad.
    Voor de rest moeten we allemaal nog ff volhouden denk :)

Succes met de laatste loodjes maar hoort er echt bij!

Deel Deze Pagina