Hoihoi, Ik ben nou bijna 15 weken zwanger maar ik heb nog steeds elke dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. dat gevoel heb ik bijna heel de dag lang.. ook verlies ik heel veel slijm(heb wel gehoord dat dit normaal is). Mijn buik groeit ook niet zo heel erg hard helaas. Ik ben telkens zo bang dat het alsnog mis is.. komt dit vaak voor? Groetjes
Is bandenpijn dan heel de dag door? en als je niest of hoest je gewoon op moet staan van de pijn in je onderbuik?
Het ongesteldheid gevoel komt door het groeien van je baarmoeder. Ik heb ook last van bandenpijn die eigenlijk continu zeurend op de achtergrond is en echt kan steken als ik een plotselinge beweging maak, (ook wel niet zo plotseling, maar met draaien en bukken enz) Probeer je buikspieren zoveel mogelijk te spannen, dit helpt echt met de pijn. Ik verlies ook heel veel slijm en dit is inderdaad echt heel normaal tijdens een zwangerschap. Het groeien van de buik verschilt per persoon, kijk maar eens op een buikjes topic dan kun je verschillende buiken zien die even lang zwanger zijn. De onzekerheid is killing af en toe, maar probeer het van je af te zetten. De kans dat het nu nog mis gaat is echt nihil. Gewoon lekker genieten van je zwangerschap.
Ik heb het ook nog heel vaak, vandaag ook. Heb het eens aan de vroedvrouw gevraagd een week of 2 terug en zij zei dat het normaal is en dus inderdaad zoals Brabantsmeisje zegt, komt door het groeien enz van je baarmoeder
Dat je buik niet hard groeit, niet druk om maken. En ik zie dat je ook pas 15 wk zwanger bent, dan hoef je buik nog helemaal niet te groeien. Maar idd het klinkt een beetje als bandenpijn, vooral als het bij onverwachte en ongecontroleerde bewegingen extra is of toeneemt. (zoals niesen, opstaan etc.) Maar begrijp ook dat jij je zorgen maakt hoor, een zwangerschap is toch heel spannend!