onzeker na afscheiding en rozeachtig bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door saar83, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saar83

saar83 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Sinds verleden week donderdag hebben mijn vriend en ik ontdekt dat ik zwanger was. We gingen naar de dokter omdat ik d8 dat ik een blaasontsteking had bleek dat ik ook zwanger was :( Volgens de vk al 8 wk. Maar mijn vriend en ik zijn ontzettend blij met het nieuws. alleen ging ik vanochtend plassen en bij het afvegen zag ik best veel witte slijmerige afscheiding met een beetje bloed, was niet echt veel bloed zag er roze uit. Heb meteen de vk gebeld om te vragen of er wat aan de hand was maar ze zei dat ik me niet ongerust hoefde te maken maar ze begon ook over een eventuele mk. Ik maakte me meteen nog meer zorgen. Ik vroeg meteen of ik langs mocht komen voor controle maar ze zei dat het niet kon omdat ze dan nog niet het hartje kon horen. Heb ook best veel last van brandend gevoel in mijn buik, betekent dat het begint te veranderen van binnen? Heb verder niet veel klachten nog, soms misselijk alleen. Ik weet nu niet hoe ik me moet voelen, blij of onzeker.

Wie heeft er nog meer last van gehad?

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb tot de 11e week 3x een lichte bloeding gehad. Bij mij bleek het om innestelings bloeding te gaan, dat konden ze op de echo zien. Toen ik de eerste keer belde met bloedverlies (lijkt precies op wat jij hier verteld, lichtroze) mocht ik meteen de volgende dag een echo laten maken in het ziekenhuis. Gelukkig bleek alles in orde, en ze konden het hartje al goed zien kloppen! En toen was ik net 7 weken zwanger. Bloedverlies in de eerste weken kan ook duiden op een miskraam. Dan zou je ook buikkrampen moeten hebben en het bloedverlies neemt dan meestal toe. Hopelijk heb jij hetzelfde als bij mij, en kijk eens naar mijn banner? Is ook goed gekomen..

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Saar, nog gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben bijna net zover als je.
    Ik kan me voorstellen dat jeje zorgen maakt. Dit is wat ik je erover kan zeggen. Ik schrijf ook mee op het meimama forum en daar zijn een heleboel as. mama's met witte afscheiding, en dat beetje bloed kan gewoon een adertje zijn die gesprongen is of toch nog weer je urineweginfectie. Zolang je niet heel veel bloed gaat verliezen en heftige krampen krijgt heb ik goede hoop voor je. Maar blijf je je onzeker voelen vraag dan aan de Vk of je voor een echo mag gaan. Daar kunnen ze het wel opzien, en al die stress is niet goed voor je .

sterkte , groetjes Evelien

4. Kim22

Kim22 Lid

15 okt 2007
    38
    0
    0
    ik heb 3 weken af en aan gebloed dus ik snap wat je voelt, dat was toen ik erook net achter kwam, het schijnt wel vaker voor te komen, ik had besloten voor mezelf dat ik me er niet te veel druk om ging maken tot ik me echo kreeg, want wat zo moet zijn kan je toch niet veranderen.

en gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

5. saar83

saar83 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Dank jullie wel :D

Mijn vriend zegt dat het ook wel goed gaat komen maar er je gaat toch twijfelen. Ik ben ook bang om te gaan werken omdat ik verleden week ziek thuis was en gister meteen weer ben begonnen. Ik heb best een lichamelijke zware baan waar ik de hele dag sta en met chemi werk enzo. Nadat ik vanochtend op mijn werk erachter kwam ben ik meteen naar huis gegaan. Ik wil de risico niet nemen. Nu wil ik goed uitrusten, denk dat ik ook maar een afspraak bij de bedrijfsarts ga nemen misschien heeft hij goed advies over mijn werk enzo.
    Ik heb pas maandag 29 okt mijn eerste intake bij de vk en ik hoop ook dat ik dan mijn eerste echo krijg. Ik kan echt niet meer wachten en wil van mijn onzekere gevoel af. Het liefst wil ik morgen meteen een echo laten maken.
    Ben blij dat dit soort forums bestaan zodat je je kan uiten over hoe je je voelt.

Deel Deze Pagina