Wie er nog even kan en wil wachten: op 17 november komt Sinterklaas aan in Nederland. Een mooi gedicht met cadeautje of surprise is ook leuk!
Wij hadden een jurkje voor Mijn dochtertje Shanna besteld met de tekst:hoera ik word een grote zus! Verder niks gezegd en toen na een paar minuten had mijn moeder het in de gaten. Erg leuk al zeg ik het zelf! Groetjes Linda
Wij hebben de opa's en oma's speentjes gegeven, de oom en tante een doos muisjes en een rol beschuit en mijn broertje (grote oom dus) een potje olvarit... Mijn ouders snapte het eerst niet maar toen ze zagen dat mijn broertje olvarit kreeg snapte ze het pas....
Bij Sam hebben we voor mijn ouders een boekje gekocht om leuke dingen die ze doen met Sam te noteren (voor opa en oma) en mijn schoonmoeder kreeg een oppas boekje (zelfde pricipe). Het drong eigenlijk niet meteen helemaal door en zelfs de zwangerschapstest was niet echt een doordringer, maar die kennen ze zelf helemaal niet van vroeger. Ze hadden ook echt niet verwacht dat wij kinderen wilden, dus daarom duurde het even voor het kwartje viel. Dit keer hebben we Sam een shirtje aangetrokken, en wederom duurde het even voor het kwartje viel. Mijn schoonmoeder had het redelijk snel door, mijn moeder niet, die was alleen met Sam bezig en niet met haar t-shirtje en mijn vader dacht dat het een geintje was hihihihi.
Een vriendin van mij had van die kleine cup-toastjes bestrooid met roze en blauwe muisjes op tafel gezet. Schijnt erg goed aangeslagen te zijn! Ikzelf heb t rond pasen verteld; heb opa en oma een chocolade kuiken gegeven. Op de ene stond in witte chocola geschreven oma en op de andere opa. Mijn vader snapte het pas toen mijn moeder vroeg of ik zwanger was. Erg leuk! Misschien een idee voor chocolade sinterklazen of zo? ( daar een tekst op zetten )
Wat een leuke ideeen allemaal, wij hebben het "gewoon" verteld. De reactie van mijn schoonzusje blijft het leukste (die is nu 11 jaar); Nee echt niet, ik geloof jullie niet, laat je buik eens zien, zie je wel je bent niet dik Pas toen ze bij ons thuis alle boekjes zag over baby's en zwangerschap en vorige week de foto's van de echo zag geloofde ze ons. En nu zegt ze met glinsterende ogen "ik wordt tante".
Wij hadden een reep chocolade gegeven met een tekst over opa en oma, alleen dachten ze dat het van de hond was....hahah moesten wel lachen toen ze het niet door hadden.
Wij hebben voor beide ouders een positieve zwangerschapstest ingepakt. Haha, was lachen want ze dachten allebei dat het een thermometer was. Des te groter de verrassing toen ik vertelde dat het een zwangerschapstest was die positief was.