Hoe vertellen jullie je vrienden het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fem81, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem81

Fem81 Lid

21 dec 2012
    19
    0
    0
    Juf en eigenaar van een snoepwinkel
    Landhorst
    Mijn ouders en schoonouders zijn al op de hoogte natuurlijk. Dalijk, eind januari willen wij het onze vrienden vertellen.
    Heeft iemand nog leuke ideeën?

2. Username

Username Niet meer actief

Nou ja, gewoon zeggen dat je zwanger bent?! Lijkt me logisch...

De mededeling zou ik als vriendin bijzonder genoeg vinden. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om het wat in te pakken bij familie, maar dat zou ik overdreven vinden bij vrienden.

3. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Wij hebben onze vrienden op een borrel uitgenodigd (doen we wel vaker) en hebben ze van die fortune-cookies gegeven.
    Vooraf had mijn vriend de briefjes uit de koekjes gevist en er andere ingedaan (zelf even gauw op computer gemaakt). Op elk briefje stond iets persoonlijks wat refeerde aan mijn zwangerschap. Wel wat werk maar de reacties waren erg leuk!

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij hebben het gewoon veteld. Onze beste vrienden tijdens een ( toevallig) etentje en de rest gewoon zo.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben wel persoonlijk bij mijn goede vriendinnen langs geweest, maar verder niks speciaals. Vond het belangrijk om ze persoonlijk in te lichten en niet via een smsje ofzo, maar that's it!

6. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon iets in het trant van: "O ja, weet je dat wij een baby hopen te krijgen?":D

Bij ons had eigenlijk niemand meer verwacht dat we zulk een soort nieuws ooit zouden mogen vertellen, dus een simpele aankondiging was al verpletterend. haha

7. Leen77

Leen77 Actief lid

24 feb 2012
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fem, als je het op een leuke manier wilt vertellen dan moet je het doen hoor! Iedereen doet het op zijn eigen manier.
    Misschien kun je een echo laten zien, of de echofoto in een lijstje zetten en wachten tot iemand het opvalt? Veel plezier met vertellen!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Precies,waarom kan het voor vrienden niet op een leuke manier??
    Onze vrienden hebben heel erg met ons mee geleefd tijdens en na de mk.

Wij hadden een meiden avondje bij mij thuis en had cupcakes laten maken met de echo foto en blauwe/roze voetjes.
    1 vriendin was naar de echo foto aan het kijken en vroeg aan zoonlief,heb jij dat gemaakt...wat is het? Hahahaha

9. tuc

tuc Niet meer actief

wij hebben het gewoon persoonlijk verteld.

10. Within

Within Niet meer actief

Gewoon zo verteld :)

Alleen mijn beste vriendin ging iets anders.. We wisten het net en gingen in Utrecht winkelen met onze buitenlandse logees die we op dat moment hadden. Ze vond ons zo raar doen en vroeg mij wat er nou was en of we ruzie hadden. Toen heb ik in haar oor gefluisterd dat ik zwanger was. Stond ze te janken midden in de media markt :D

11. Flammy

Flammy Lid

29 aug 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn bij vrienden langs gegaan. We hadden roze/blauwe chocolade gehaald bij de bakkeren bij de koffie gegeven. Het duurde soms even voordat het kwartje viel, maar dan moet je hun gezichten zien:)

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb ze een kaartje gestuurd met een rebus: wij zijn zwanger! ik zie ze niet zo vaak.

13. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik heb een button/speldje gekocht waarop "grote zus" staat.
    Als het zover is om het te gaan vertellen doen we die op bij haar..

Deel Deze Pagina