Mijn ouders en schoonouders zijn al op de hoogte natuurlijk. Dalijk, eind januari willen wij het onze vrienden vertellen. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Nou ja, gewoon zeggen dat je zwanger bent?! Lijkt me logisch... De mededeling zou ik als vriendin bijzonder genoeg vinden. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om het wat in te pakken bij familie, maar dat zou ik overdreven vinden bij vrienden.
Wij hebben onze vrienden op een borrel uitgenodigd (doen we wel vaker) en hebben ze van die fortune-cookies gegeven. Vooraf had mijn vriend de briefjes uit de koekjes gevist en er andere ingedaan (zelf even gauw op computer gemaakt). Op elk briefje stond iets persoonlijks wat refeerde aan mijn zwangerschap. Wel wat werk maar de reacties waren erg leuk!
Wij hebben het gewoon veteld. Onze beste vrienden tijdens een ( toevallig) etentje en de rest gewoon zo.
Ik ben wel persoonlijk bij mijn goede vriendinnen langs geweest, maar verder niks speciaals. Vond het belangrijk om ze persoonlijk in te lichten en niet via een smsje ofzo, maar that's it!
Gewoon iets in het trant van: "O ja, weet je dat wij een baby hopen te krijgen?" Bij ons had eigenlijk niemand meer verwacht dat we zulk een soort nieuws ooit zouden mogen vertellen, dus een simpele aankondiging was al verpletterend. haha
Hoi Fem, als je het op een leuke manier wilt vertellen dan moet je het doen hoor! Iedereen doet het op zijn eigen manier. Misschien kun je een echo laten zien, of de echofoto in een lijstje zetten en wachten tot iemand het opvalt? Veel plezier met vertellen!
Precies,waarom kan het voor vrienden niet op een leuke manier?? Onze vrienden hebben heel erg met ons mee geleefd tijdens en na de mk. Wij hadden een meiden avondje bij mij thuis en had cupcakes laten maken met de echo foto en blauwe/roze voetjes. 1 vriendin was naar de echo foto aan het kijken en vroeg aan zoonlief,heb jij dat gemaakt...wat is het? Hahahaha
Gewoon zo verteld Alleen mijn beste vriendin ging iets anders.. We wisten het net en gingen in Utrecht winkelen met onze buitenlandse logees die we op dat moment hadden. Ze vond ons zo raar doen en vroeg mij wat er nou was en of we ruzie hadden. Toen heb ik in haar oor gefluisterd dat ik zwanger was. Stond ze te janken midden in de media markt
Wij zijn bij vrienden langs gegaan. We hadden roze/blauwe chocolade gehaald bij de bakkeren bij de koffie gegeven. Het duurde soms even voordat het kwartje viel, maar dan moet je hun gezichten zien
Ik heb een button/speldje gekocht waarop "grote zus" staat. Als het zover is om het te gaan vertellen doen we die op bij haar..