Hoe voelen jullie je?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luna1978, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben even benieuwd hoe jullie je voelen. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en heb nagenoeg nergens last van (gehad). Alleen een heel klein beetje gevoelige borsten aan de zijkant, met name in de ochtend. Maar that's it! Ik heb vorige week een echo gehad en alles was goed. Van de ene kant fijn natuurlijk dat ik nergens last van heb, maar van de andere kant maakt het me ook wel onzeker :(

Groetjes Luna

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik voel me prima. Eerder waren mijn borsten ook echt gevoelig, nu nog bar weinig. Misschien ben ik wat moeier, maar kan ook komen doordat dit mijn periode van het jaar niet is (weinig daglicht). En ik denk dat ik wat sneller buiten adem ben en dan eigenlijk mn met fietsen want sporten gaat nog prima.

Dubbel he eigenlijk zou je blij moeten zijn dat je je zo top voelt, maar ja je voelt gewoon bevestiging.
    Echo vorige week donderdag was bij mij ook goed, mogelijk iets minder ver dan gedacht (zou nu dan 10.1 zijn) maar ik wacht even de termijn echo af.

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Luna, ik had ook bijna nergens last van. Ik geloof tussen 10 en 12 weken erg misselijk, maar niet met overgeven gelukkig! Verder alleen gevoelig voor bepaalde luchtjes haha! Ook bij mij in het begin ontzettend pijnlijke borsten, en toen ging dat ook weer over! De onzekerheid herken ik dus ook wel :)
    Geniet dus maar lekker van het niet hebben van klachtjes!

Nu alleen ontzettend veel last van bekkenpijn, sinds 16 weken, weer even iets minder, jammer genoeg!

4. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat geen symptomen je onzeker maken, maar erg veel kwaaltjes zijn ook spannend. Ik heb zo ongeveer alles (gehad) behalve dus pijnlijke borsten.
    -misselijk
    -overgeven
    -diarree
    -obstipatie
    -hartkloppingen
    -hoofdpijn
    -moe
    -boeren/winderigheid
    -brandend maagzuur
    -krampen en bandenpijn
    -slechte eetlust
    -neus als een jachthond

Kortom eten gaat heel slecht en ik ben al 3,5kg afgevallen, maak me heel erg zorgen of m'n kindje wel voldoende binnen krijgt en dus nog leeft... Maandag heb ik gelukkig m'n echo!

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik heb ook bijna geen kwaaltjes hoor. Obstipatie heb ik altijd last van dus dat telt niet. Verder heb ik wel pijnlijke (en grote) borsten en word ik sinds afgelopen maandag 1x per nacht wakker om te plassen. Verder niets.. Ik had me een zee aan klachten voorgesteld en word hier ook erg onzeker van.

6. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Bij mijn vorige zwangerschap en nu (pril) ook geen klachten..
    Inderdaad alleen wat gevoeligere borsten..
    Lekker toch!

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik gaf nonstop over tot de 18de week ofzo.
    En dan over de misselijkheid ernaast nogniet eens gesproken.
    Voelde me werkelijk waar meer dood dan levend, denk dat ik elk moment met je had willen ruilen. ;)

8. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Hier precies hetzelfde...ben nu pas 9 weken...dus ik vrees dat ik ook nog wel even te gaan heb..

Tot nu toe kan ik er nog niet echt van genieten, al ben ik wel zielsgelukkig hoor met ons kleine wonder!! Gelukkiger ben ik nog nooit geweest, maar ik heb me ook nog nooit zo slecht gevoeld :)

9. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Mwaaaa het is dat je ernaar vraagt :p
    Ik ben nu 21 weken zwanger en ik ben sinds de 6e week, misselijk, elke dag overgeven, inmiddels oververmoeid verklaard, diaree, bandenpijn, slechte focus, vergeetachtig tis geen ideale zwangerschap zo..

10. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik heb echt zo veel respect voor de misselijkerds en kotsers onder jullie.. Hoe houden jullie het in vredesnaam vol. Echt, R.E.S.P.E.C.T dames.

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    Bedankt voor het respect, maar volhouden is heel simpel :p: er is geen andere optie ;).
    Je hebt er geen invloed op en je zult alles dat moeder natuur op je afstuurt over je heen moeten laten komen. De trein is vertrokken op het moment dat het zaadcelletje de eicel vond en nu moeten we maar blijven zitten tot de eindhalte, he?

(ben ook nog steeds een misselijke kotser, die zich vele weken geen mens heeft gevoeld, voor het geval dat nog niet duidelijk was ;))

12. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt idd geen keus, je moet.. En ik moet zeggen dat ik t vooral psychisch erg zwaar vind... Maar er zijn gelukkig een hele hoop mensen die me steunen, m'n lief is GEWELDIG... En het eindresultaat, ons zo gewenste lieve beeb, is een wonder waar ik zo dankbaar voor ben.

Deel Deze Pagina