wat dachten jullie hiervan. onaangekondigde champagne ontbijt met beschuit met muisjes moet je natuurlijk niet al te veel van uitslapen houden
Bij deze zwangerschap hebben we onze dochter een shirtje aangedaan van kidsers: Bedrukte kinderkleding collectie rubriek met : Psssst mama heeft een baby in haar buik en toen we van haar zwanger waren, hebben we een boekje van nijntje kado gegeven: Opa en Oma Pluis
Wat een leuke ideeen allemaal,ik had een roos gekocht met een kaartje eraan en daaraan een speen. Op het kaartje stond Voor de liefst ... Op de ... had ik oma geschreven en binnenin dikke x van ons. (ik heb maar 1 kind,dus vandaar dat ons voldoende zou zijn). Na 3x kijken begreep mijn moeder het,ze vond het superleuk.
wij zijn bij mijn schoonouders onaangekondigd langsgegaan zoals we dat zo vaak doen. mijn schoonmoeder ging zitten en zei joh wat een leuke verrassing ben je in verwachting ofzo?whahahahahahahahahaha. hoe kan ze dat nou raden? bij mijn ouders had ik een aangebroken fles wijn meegenomen. lekker zei mijn moeder. ik zei ja hij is heeeeerlijk maar ik kan hem niet opdrinken, jammer want hij is zooooo lekker. kijkt mijn moeder me heel raar aan. zegt ze ja maar moet lefert(mijn man) hem dan niet opdrinken. ik zei nee die is solidair. en nog moest ze het ff laten bezinken haha. en toen ineens kwamen de tranen. wij hebben het trouwens ook meteen na de 2e test verteld